کد خبر : ۵۴۶۰
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
در راستای نظارت و پیگیری طرح امداد نوروزی؛
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا باحضور در ستاد طرح امداد و خدمات نوروزی گروه، از فرایند ارائه خدمات توسط این ستاد بازدید کرد.
به گزارش خودروکار، مهدی جمالی در بازدید از ستاد طرح امداد و خدمات نوروزی گروه خودروسازی سایپا، در جریان فعالیت های این ستاد در زمینه ارائه خدمات نوروزی به مشتریان گروه قرار گرفت.


در این بازدید، جمالی باحضور در مرکز تماس امدادی گروه، ضمن پاسخگویی به تماس مشتریان با تعدادی از آنان به گفت و گو پرداخت و در جریان نحوه ارائه خدمات ناوگان امدادی سایپا در طرح خدمات و امداد نوروزی قرار گرفت.


او با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات مناسب امدادی در محل و همچنین توزیع مناسب قطعات یدکی در ایام نوروز، خواستار پاسخ گویی به موقع همراه با برخورد مناسب و مشتری مدارانه از سوی کارکنان ستاد طرح امداد و خدمات نوروزی گروه سایپا شد.


جمالی همچنین گسترش خدمات به تمامی نقاط و جاده های کشور را ضروری دانست و بر همراهی و پشتیبانی مسافران نوروزی تا پایان طرح امداد و خدمات نوروزی گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد.


گفتنی است طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا از تاریخ 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا 14 فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد یافت. ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا به صورت شبانه روزی از طریق شماره تماس 096550 آماده دریافت گزارش های مشتریان و ارائه خدمات امدادی در سراسر کشور است.


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران