کد خبر : ۵۴۸۳
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
«خودروکار» گزارش می دهد؛
مجلس آلمان قانون اخد ورودیه از خودروی های خارجی که وارد این کشور می شوند را به تصویب رساند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، کشور آلمان که یکی از بزرگترین کشور های اروپا و یکی از با ثبات ترین اقتصاد های اروپا و جهان به حساب می آید، به گرفتن ورودیه از وسایل نقلیه ی خارجی که وارد این کشور می شوند روی آورده است.


در روز های گذشته مجلس آلمان رای به قبولی قانون اخذ ورودیه از خودروهای خارجی که وارد این کشور می شوند داد تا زین پس از خودروهایی که از اتوبان ها وارد آلمان می شوند ورودیه گرفته شود.


بر اساس تصویب این لایحه ی جدید مجلس آلمان، از وسایل نقلیه خارجی که قصد استفاده از جاده ها و بزرگراه های آلمان را دارند، مبلغی به عنوان ورودیه گرفته خواهد شد.


حداکثر این مبلغ، سالانه 130 یورو خواهد بود. البته از وسایل نقلیه ای که مدت زمان کمتری در این کشور حضور دارند و بنابراین آلودگی کمتری نیز تولید می کنند، متناسب با مدت زمان حضورشان در این کشور، وجه دریافت خواهد شد.

این قانون تازه به تصویب رسیده است و فعلا تا 24 سپتامبر، زمان برگزاری انتخابات فدرال در ایالت های زارلند و راینلاند فالتس واقع در غرب کشور آلمان وارد فاز عملی نخواهد شد.


گفتنی است مجلس آلمان درحالی این قانون را تصویب کرده است که اعضای پارلمان اروپا مخالفت آشکار خود با تصویب این قانون، که بر خلاف شرایط اتحادیه اروپاست، را اعلام کرده و در صدد لغو این قانون بر خواسته اند.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otohaber.com.tr

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران