کد خبر : ۵۵۳۱
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
خودروکار گزارش می دهد
امسال هم مانند سالهای گذشته شرکتهای بزرگ خودرویی طرح ویژه امداد خودروی نوروزی را از چند روز قبل شروع تعطیلات تا ۱۴ فروردین اجرایی کردند و در این بین شاید تلاش امدادگران بیشتر از بقیه قابل تقدیر است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، امسال هم مانند سالهای گذشته خودروسازان بزرگ کشور خود را محیای تعطیلات نوروز و خدمت رسانی به مسافران نوروزی کرده بودند و از چند روز قبل از عید تا پایان تعطیلات نوروزی در تمام جاده ها و مسیرهای پرتردد کشور امداد رسانی می کردند.

در این بین شاید تلاش و فعالیت گسترده امدادگران چه در ایران خودرو و چه در گروه سایپا بیش از هر خودرویی دیگری قابل تقدیر باشد، امدادگرانی که اکثرا نه سال را در کنار خانواده تحویل کردند و نه سیزده را در سبزه ها به در کردند بلکه به جای وسطی بازی کردن با اعضای فامیل در وسط جاده های کشور مشغول خدمت رسانی و امداد به خودروهایی بودند که درخواست امداد داشتند.



از چند روز قبل از تعطیلات نوروزی، هم سایپا یدک با امداد خودروی سایپا و هم ایساکو با امدادخودرو ایران با تمام تجهیزات و امکانات و فعالیت شبانه روزی امدادگران و تعمیرگاههای تعیین شده خود مشغول خدمت رسانی به مشتریان و درخواست کنندگان امداد حتی از شرکتهای خودرویی دیگر بودند.



فعالیت شبانه روزی و پر زحمتی که در روزهای تعطیل و اوج دید و بازدید و سفرهای های نوروزی صورت گرفت و در شرایطی بود که امسال در اکثر جاده های اصلی کشور وضعیت جوی نیز بیشتر به زمستان شباهت داشت تا بهار و این کار را هم سختتر و هم درخواست های امداد رابیشتر می کرد.



گفتنی است در این مدت هم حسینی مدیرعامل ایساکو و هم علیشاهی مدیرعامل سایپا یدک به طور مرتب از نمایندگی ها و وضعیت امداد رسانی زیر مجموعه های خود در سراسر کشور بازدید می کردند و ضعف ها و کمبودها را برطرف  و با متخلفان برخورد می کردند که این خود موجب افزایش رضایت مشتریان و ارتقا خدمت رسانی به مشتریان شده بود.



با وجود تعطیلات طولانی امسال و شرایط جوی نامساعد در برخی جاده های کشور، امدادگران پر تلاش ایران خودرو و سایپا سربلند از خدمت رسانی خود شدند و در این بین می توان در کنار این فعالیت گسترده از برخی کمبودها و ضعف ها در برخی از شهرها چشم پوشی کرد و نمره قبولی مناسبی به امداد خودروهایی ها داد.



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران