کد خبر : ۵۶۱۳
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
شرکت سیتروئن دومین نسل از خودروی مدل C3 Aircross را با به‌روز رسانی، طراحی خاص و البته رفع انحصار از بازار آمریکای لاتین روانه بازار می‌کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، امروزه طراحی محصولات جدید شرکت‌های خودروسازی جهان روند رو به رشد مشابهی را به خود گرفته و می‌توان گفت تمامی شرکت‌ها رو به ایجاد تغییرات مشابه در محصولات خود آورده‌اند.

از مشهودترین این تغییرات می‌توان به چراغ‌های جلو و عقب خودرو‌ها اشاره کرد. تنها دلیل پیروی شرکت‌های خودروساز از به‌روز رسانی و طراحی‌های یکسان، پاسخ به خواسته مردم در بازه‌های زمانی متفاوت است. البته چیزی که مسلم است قطعی بودن نابودی روح برند‌ها و المان‌های خودروسازان با در پیش گرفتن این رویه است.

*تصویر چراغ های عقب مدل های ب ام و سری 1 و فولکس واگن پولو



حال شرکت سیتروئن فرانسه با عدم پیروی از این روند طراحی، قصد در ارائه نسخه به‌روز شده مدل C3 Aircross با طراحی منحصر به خود جهت عرضه در بازار‌های جهانی دارد.

پیش از این شرکت سیتروئن این خودروی کلاس مینی اس یو وی را تنها برای فروش در کشورهای آمریکای لاتین طراحی و تولید کرده بود اما این بار، دیگر بازارهای جهانی شاهد افزوده شدن نسخه به‌روز شده C3 Aircross خواهند بود.



گفتنی است که این مدل نخستین بار در سال 2010 معرفی و روانه بازارهای کشورهای آمریکای لاتین شد و تا به امروز هیچ فیس لیفتی را تجربه نکرده است. اما حال باید منتظر دومین نسل از مدل C3 Aircross که با رفع انحصار فروش در آمریکا پا به عرصه می‌گذارد، بود.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otopark.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران