کد خبر : ۵۶۴۳۹
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
خط تولید خودروی لئو ام ایکس ۸ (LEO-MX8) با سرمایه گذاری بخش خصوصی بطور کامل و بعد از گذشت ۱۸ ماه تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.
به گزارش خبرنگار  خودروکار -  ۹ ماه از این زمان صرف ایجاد زیرساخت و ابنیه شده و الباقی آن برای نصب و تجهیز یکی از مدرن ترین تجهیزات تست الکتریکال و فنی خودرو در بخش خصوصی شده است. با توجه به اینکه خودروی لئو دارای شاسی مستقل فولادی است، ایستا موتور ارس نسبت به نصب دستگاه شاسی برگردان مکانیزه و مدرن در این بخش اقدام کرده است. 
بکارگیری تجهیزات حرفه ای فیلینگ جهت تزریق روغن - شارژ گاز کولر،  تست زوایای چرخ ها، تنظیم چراغ ها، سیستم ترمزها و سایر تجهیزات روز دنیا از دیگر اقدامات این شرکت است.

 این خودرو به لطف بهره‌مندی از پیکربندی اتاق جدا از شاسی و ترکیب آن با یک موتور پُر توان از نوع ۲.۰ لیتری توربو ۲۲۰ اسب‌بخاری با حداکثر گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌متر، قدرتمندترین SUV مونتاژی بازار لقب می‌گیرد. 

در ضمن، به لطف بهره‌مندی از گستره تقریبا کاملی از امکانات ایمنی و رفاهی نظیر سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر لمسی ۱۰ اینچ، صندلی‌های برقی جلو با تنظیم شش جهته برای راننده و چهار جهته برای سرنشین کناری جلو، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم دید ۳۶۰ درجه از اطراف به همراه دوربین دنده عقب با خطوط راهنمای پویا، تهویه اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، سانروف برقی، صندلی‌های عقب با زاویه پشتی قابل تنظیم، درب برقی قسمت بار، آینه‌های برقی با تاشو اتوماتیک، TPMS، ایربگ‌های جلو، جانبی جلو، زانوی راننده و پرده‌ای، رادار نقطه کور، رادار حرکت بین خطوط، کنترل هرزگردی، ABS+EBD و سیستم جلوگیری از واژگونی خودرو، LEO MX8 مجهزترین SUV مونتاژی بازار کشورمان نیز لقب می‌گیرد.
شایان ذکر ایستا موتور ارس با حضور جمعی از مدیران با تجربه صنعت خودرو که سابقه فعالیت در ایران خودرو، سایپا و سایر شرکت های بخش خصوصی را داشته اند پا به عرصه حرفه ای تولید خودرو در بخش خصوصی گذاشته است.
برچسب ها: ایستا موتور
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران