کد خبر : ۵۶۴۵۲
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
بازرس قضایی و بازرس كل امور صمت سازمان بازرسی كل كشور مطرح كرد:
بازرس قضایی و بازرس كل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی كل كشور با بیان اینكه كیفیت قطعات خودرو در برخی محصولات سایپا به طور نسبی ارتقاء داشته است، گفت: سعی سازمان بازرسی كل كشور بر این است كه با نظارت های متناوب از خطوط تولید، كیفیت محصولات خودروسازان كه مطالبه جدی مردم است را مورد بررسی قرار دهد.
 به گزارش خودروکار - محمود صلبی در حاشیه بازدید از خطوط تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا، تصریح كرد: تیم بازرسی سازمان بازرسی كل كشور كه در شركت های خودروسازی مستقر است؛ روند تولید خودرو، كیفیت محصولات و قطعات مربوط را مورد ارزیابی و پایش قرار می‌دهد.

او با بیان اینكه در ماه اخیر و ماه های آتی تیم بازرسی سازمان بازرسی كل كشور، كیفیت قطعات مورد استفاده در خط تولید گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو را بررسی می كند، افزود: سعی بر این است كه با نظارت های مستمر، خودروسازان بتوانند كیفیت محصولات تولیدی خود را ارتقا داده و بیش از گذشته، رضایت مردم را كسب كنند.

بازرس قضایی و بازرس كل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی كل كشور تصریح كرد: برای آنكه فرایند تولید خودرو بهتر از گذشته شود، قطعات مورد استفاده خودروسازان به آزمایشگاه های دارای تاییدیه صلاحیت، داده خواهد شد تا با ارزیابی كارشناسی آن، نظرات خود را نسبت به كیفیت قطعات ارایه دهند، لذا 4 تا 6 ماه دیگر نتایج آن استخراج و اعلام خواهد شد.  این امر در قطعات حساس و حیاتی خودرو با حساسیت بیشتری دنبال می شود.

او افزود: با مشخص شدن نتایج آزمایش قطعات مورد استفاده در خودروها، با اطلاعات جامع تری می توان محصولات را ارزیابی كرد.

صلبی با تاكید بر اینكه كیفیت برخی محصولات گروه خودروسازی سایپا به طور نسبی ارتقا داشته و این مجموعه سعی كرده، نقص های گذشته را جبران كند، اذعان داشت: برخی ایرادهای اولیه خودرو شاهین مرتفع شده و اكنون این خودرو با كیفیت بهتری در حال تولید است. با بهبود كیفیت، مردم از خودروهای داخلی رضایت پیدا می كنند و دغدغه مشتریان کاهش خواهد یافت.

گفتنی است پس از بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا، در جلسه ای با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، روند تولید محصولات و موانع موجود در این حوزه و همچنین در خصوص لزوم بهبود مستمر در کیفیت خودروهای تولیدی، مواردی مطرح و مورد گفتگو قرار گرفت.
برچسب ها: سایپا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران