کد خبر : ۵۶۵۰۰
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
بیمه ملت، با طراحی یک محصول نوین بیمه‌ای، آینده تحصیلی فرزند شما را بیمه می‌کند.
به گزارش خودروکار، در شرایط سخت اقتصادی این روزها و با بالا رفتن هزینه‌های خانواده‌ها، هزینه تحصیل فرزندان، یکی از دغدغه‌های اصلی پدران و مادران است. روزهایی که حتی تحصیل در مدراس غیردولتی هم هزینه زیادی دارد و به وقت کنکور و دانشگاه، هزینه‌های تحصیلی فرزندان چند برابر می‌شود.



والدین راه‌های مختلفی برای مدیریت هزینه‌های تحصیلی فرزندان خود دارند، اما برای مدیریت این هزینه‌ها یک راه‌حل بیمه‌ای هم وجود دارد. بیمه ملت که همیشه محصولات جدید و نوآورانه خود را با توجه به نیاز مشتریان طراحی و سعی می‌کند پوشش‌های 360 درجه به بیمه‌گذاران ارائه کرده و حامی آنها باشد، در یکی از محصولات خلاقانه خود به سراغ تضمین تحصیل فرزندان مشتریان رفته است.

بیمه ملت برای هدیه دادن آرامش به والدین، یک محصول بیمه‌ای برای تامین هزینه‌های تحصیلات دانشگاهی و دوران تحصیلی فرزندان طراحی کرده است.

سرپرستان خانواده با خرید بیمه‌نامه بیمه تحصیل فرزندان، می‌توانند با پرداخت حق‌ بیمه متناسب با توان مالی خود برای دوره‌های زمانی مشخص، همزمان با داشتن پوشش‌های بیمه‌ای از محل پس‌انداز خود، سرمایه‌ای مطمئن برای تامین هزینه تحصیلات فرزندشان داشته باشند و آینده تحصیلی فرزندان خود را تضمین کنند.

بیمه تحصیل فرزندان، یک روش هوشمندانه پس‌انداز برای هزینه‌های تحصیلات دانشگاهی فرزند شماست و از کودکی سواد مالی را به آنان آموزش می‌دهد.

بیمه ملت برای افزایش بازده سرمایه‌گذاری شما، در کنار پرداخت سود تضمینی سالیانه طبق آیین‌نامه بیمه مرکزی، سود دیگری را از محل سرمایه‌گذاری به صورت مشارکت در منافع علاوه بر نرخ سود علی‌الحساب به شما پرداخت می‌کند که سود شما را بسیار بیشتر از سود بانکی می‌کند.

حق بیمه تحصیل فرزندان، مطابق با توان مالی شما تعیین و دوره‌های پرداخت هم با نظر شما انتخاب می‌شود. شما می‌توانید در طول مدت قرارداد، حق‌بیمه را متناسب با توان مالی خود افزایش دهید تا بازده سرمایه‌گذاری‌تان بیشتر شود.

بیمه ملت برای ارائه یک پوشش 360 درجه در کنار تامین هزینه‌های تحصیلی فرزند شما طبق قرارداد، پوشش‌های بیمه‌ای دیگری را هم ارائه می‌کند. پوشش‌های اضافی حادثه، امراض خاص و معافیت از پرداخت حق‌بیمه در صورت از کارافتادگی دائم و کامل و فوت سرپرست خانواده، از پوشش‌های اضافی این بیمه‌نامه است و شما می‌توانید علاوه بر داشتن این پوشش‌ها، پس از پایان سال دوم بیمه‌نامه، از مبلغ اندوخته خود بدون نیاز به معرفی ضامن یا وثایق ملکی، وام بگیرید. این را هم در نظر داشته باشید که این بیمه‌نامه از مالیات بر درآمد و مالیات بر ارث نیز معاف است.

مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق مراجعه به آدرس http://apps.mellatinsurance.ir/AgentsSales/find-agentبا هر یک از نمایندگان بیمه ملت در محل زندگی خود تماس گرفته و این بیمه‌نامه را برای تامین هزینه‌های تحصیلی فرزندشان تهیه کنند.


برچسب ها: بیمه ملت ، صنعت بیمه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران