کد خبر : ۵۶۶۰۷
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
هواشناسی اعلام‌ کرد؛
سازمان هواشناسی نسبت به تداوم وزش باد نسبتا شدید و کاهش کیفیت هوا در تهران و ۱۲ استان دیگر هشدارهای نارنجی و زرد صادر کرد.
به گزارش خودروکار - بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز (سه شنبه) در شرق سمنان، شمال شرق اصفهان، جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان وضعیت هوا به دلیل وزش باد شدید نارنجی اعلام شده است.

در تهران، قم، مرکزی، ایلام، خوزستان، اصفهان، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، یزدو کرمان با شدت کمتری نسبت به استان‌های ذکر شده وزش باد و خیزش گردوخاک ادامه خواهد داشت.

مخاطرات سامانه شامل خیزش گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی، داربست‌ها و سازه‌های موقت، سقوط اشیاء از ارتفاعات و شکستن نهال‌ها و درختان کهن‌سال است.

سازمان هواشناسی به اجتناب از حضور در فضای باز، عدم تردد جاده‌ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، پرهیز از فعالیت‌های عمرانی، دوری از عبور و مرور، عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهن‌سال و اجتناب از فعالیت‌های باغی و زراعی توصیه کرده است.

 
 

برچسب ها: کیفیت هوا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران