کد خبر : ۵۶۶۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
استقبال از تکنولوژی پلاگین‌هیبرید
نام‌های شناخته شده و پیشگام در عرصه خودروسازی، از روش‌های مختلفی برای بها دادن به تجربه مشتریان و لحاظ کردن خواست آن‌ها در ارائه محصولات خود استفاده می‌کنند.
به گزارش خودروکار، یکی از این شیوه‌ها برای آشنایی بهتر با نقطه نظرات مشتریان، ایجاد بستری است که مشتری بتواند پیش از اقدام به خرید، تجربه‌ای از سواری با خودرو داشته باشد. برای نام‌های پیشرو در صنعت خودروی جهان بسیار حائز اهمیت است که علاقه‌مندان بتوانند فضای داخلی محصول را از نزدیک لمس کنند، آپشن‌هایی که در کاتالوگ دیده‌اند را شخصا امتحان کنند، شتاب خودرو، توان ترمزها، هندلینگ و جنبه‌های ایمنی را تجربه کنند و عملکرد خودروی مورد نظر را با آسودگی خاطر، تحت فشار و شرایط مختلف، محک بزنند.


از اعداد نوشته شده در لیست مشخصات محصول، تا نقطه‌ای که مشتری بتواند شتاب خیره‌کننده را زیر پای خود حس کند، فضای متفاوتی حاکم است و فونیکس هم در همین راستا فرصت دیگری را برای تجربه مشتریان از تست درایو خودرو رقم زد. در کنار امکان تست خودرو، ایجاد فضایی که ضمن جلوه‌های بصری مرتبط، بتواند اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار دهد و رفاه حداکثری را برایشان فراهم کند تا حدی که خاطرشان از سرگرمی کودکان همراه نیز آسوده باشد، رویکردی‌ست که فونیکس برای معرفی تکنولوژی جدید خود در مسیر آن گام برداشت.



پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی، پنجشنبه 8 تیر 1402 میزبان مشتریان بالقوه فونیکس و علاقه‌مندان به تکنولوژی‌های سازگار با محیط زیست بود که اشتیاق خود را برای حضور در این برنامه در واکنش به فراخوان اخیر این برند، اعلام کرده بودند. فونیکس به‌عنوان برند پیشرو در صنعت خودرو، رویدادی ترتیب داد و تکنولوژی نوآورانه پلاگین هیبرید (PHEV) خود را برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشت. این رویداد که طراحی نوینی از عناصر دوستدار محیط را شامل می‌شد، با استقبال کم‌نظیری از سوی مدعوین همراه بود.
 

رویداد تست درایو فونیکس که برای ارائه یک تجربه همه جانبه از این تکنولوژی در نظر گرفته شده بود، با فرصت کشف ویژگی‌های منحصر به فرد تیگو 8 پرو e آغاز شد. جلسات کارگاه آموزشی که هر ساعت برای گروه‌های جدیدی از افراد برگزار می‌شد، بستری برای آشنایی عمیق‌تر با فناوری پیچیده خودرو بود و به تاثیر آن بر محیط زیست و رفع دغدغه‌ها پیرامون باتری و شارژ آن می‌پرداخت.


امکان بهره‌مندی از تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) بخش هیجان‌انگیز دیگری از این رویداد بود. وجود تجربیات تعاملی، به بازدیدکنندگان امکان می‌دهد تا درک جامع‌تری از ویژگی‌های پیشرفته خودرو داشته باشند. نکته قابل توجه برای شرکت‌کننده برنامه هم طراحی رویداد با عناصر دوستدار طبیعت نظیر مزرعه بادی و سلول‌های خورشیدی شبیه‌سازی شده بود که از تعهدات زیست‌محیطی «جریان سبز فونیکس» حکایت داشت.

 

این رویداد که برای شرکت کنندگان در هر سنی مورد توجه قرار گرفت و فضایی ویژه را نیز برای بازی و نقاشی کودکان در نظر گرفته بود و از اهمیت پرورش کنجکاوی و علاقه به طبیعت از طریق این فعالیت‌های خلاقانه حکایت داشت.


کاهش مصرف بنزین (5/1 لیتر در هر 100 کیلومتر)، کمک به بهبود وضعیت هوا، شتاب خیره کننده (6/7 ثانیه) و قدرت فوق‌العاده (324 اسب بخار و گشتاور 510 نیوتن متر)، از مهم‌ترین ویژگی‌های تیگو 8 پرو e پلاس بود که شگفتی حاضران را در پی داشت. فناوری PHEV به دلیل امکان پیمایش 75 کیلومتر با نیروی الکتریکی خالص و پیمایش مسافت 1000 کیلومتری در حالت ترکیبی با بنزین و شارژ کامل، مورد تحسین قرار گرفت.


در مراسم تست درایو، مشتریان همچنین فرصت ویژه‌ای برای برقراری ارتباط مستقیم با مدیران ارشد داشتند. این جلسه تعاملی به آنها اجازه داد تا ابهامات خود را منتقل و نقطه نظراتی که داشتند را بیان کنند. این اقدام که راستای شفاف‌سازی هر چه بیشتر و ارائه بازخوردهای ارزشمند مشتریان بود، جلوه‌ای از جایگاه رضایت مشتری برای فونیکس را به نمایش گذاشت.

در پایان رویداد تست‌درایو فونیکس، به رسم یادبود و به‌عنوان نمادی از قدردانی برای حضور ارزشمند شرکت‌کنندگان، هدایایی به ایشان اهدا شد.

رویداد فونیکس برای تست‌درایو تیگو 8 پرو e پلاس، نه تنها بستری برای نمایش یک مدل پیشرفته از تکنولوژی PHEV بود، بلکه تعهد فونیکس به نوآوری سازگار با محیط زیست و مشتری‌مداری این برند را نشان داد. این رویداد، بستری بود تا شرکت‌کنندگان، بیش از پیش برای استقبال از آینده‌ای که در آن گام‌های بشر، بیش از پیش با آگاهی محیطی همگام ایت، مشتاق باشند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد «جریان سبز فونیکس»، تیگو 8 پرو e پلاس و جزئیات مربوط به رونمایی آن، می‌توانید به وب سایت Fownix.com مراجعه نمایید.


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران