کد خبر : ۵۶۸۳۸
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده شركت سایپا شیشه با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی به صورت مجازی، برگزار شد.
به گزارش خودروکار -  مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع عمومی فوق العاده شركت سایپا شیشه (سهامی عام) برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی و با حضور نمایندگان موسسه حسابرسی هشیار بهمند و سازمان بورس و با تركیب هیأت رئیسه منتخب، سیدمهدی قاسمی به‌عنوان رئیس مجمع، علیرضا بیاتی و داود عبدالهی به‌عنوان ناظر و قادر ابریشمی به‌عنوان دبیر مجمع برگزار شد.

در جلسه یاد شده گزارش فعالیت یكساله هیأت مدیره شركت توسط امیررضا نخعی،مدیرعامل شركت سایپا شیشه قرائت و سپس گزارش حسابرس و بازرس قانونی شركت به سمع حاضرین در جلسه رسید.

در ادامه صورت‌های مالی منتهی به 29  اسفند 1401 شركت سایپا شیشه به اتفاق آرا مورد تصویب قرار گرفت و یک موسسه به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه كثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شركت برای سال 1402 با تصویب اكثریت اعضاء انتخاب شد. همچنین با توجه به سود 323میلیارد ریالی طی دوره مذکور، مجمع با تقسیم 10 درصد سود، برای هر سهم به مبلغ 52 ریال موافقت کرد.

در مجمع عمومی فوق العاده شرکت سایپا شیشه به منظور تطابق اساسنامه شرکت با اساسنامه ابلاغی سازمان بورس با حضور اکثریت سهامداران به تصویب رسید.

این جلسه به صورت آنلاین برای سهامداران شرکت سایپا شیشه برگزار شد.
برچسب ها: سایپا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران