کد خبر : ۵۶۸۵۹
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
ایکس 33 کراس، کراس اور جدید ام‌وی‌ام سرانجام توسط مدیران خودرو رونمایی شد.
به گزارش خودروکار، کراس اوری که از زبان طراحی مدرن و امکاناتی فراتر از سگمنت خود بهره می‌برد و به نظر می‌رسد به کراس اوری محبوب در بازار ایران تبدیل شود. اما ایکس 33 کراس، یک ویژگی خاص دیگر نیز دارد. این کراس اور قرار است نماینده سبک زندگی جدید ام‌وی‌ام با عنوان کراس لایف باشد. حال کراس لایف به چه معناست؟

 
1. آینده نزدیک می‌شود: تغییر را در آغوش بگیرید
سرعت پیشرفت فناوری به ما می‌گوید که آینده دیگر افقی در دوردست نیست. بلکه همچون جزر و مد دریا گذشته را در خود می‌کشد و به سرعت نزدیک می‌شود. پس این ما هستیم که می‌بایست برای شکوفایی در این چشم‌انداز ذهنیت خود را آماده کنیم و تغییر را در آغوش بگیریم.
 

2. تعریف مجدد سبک زندگی
همان‌طور که آینده به ما نزدیک می‌شود، همزمان فرصتی به ما می‌دهد تا شیوه زندگی خود را بازتعریف کنیم. از آنچه در گذشته بودیم عبور کرده و برای بهتر شدن تلاش کنیم. برای زندگی خود هدف‌های مهمی برگزینیم و در مسیر درست قدم برداریم.
 
3. سبز شدن: وقت حفاظت از سیاره
یکی از مهم‌ترین چالش‌های آینده، حفاظت از سیاره زمین است. مسئولیتی که به عهده همه جهانیان است و ما نیز به‌عنوان بخشی از جامعه جهانی می‌بایست سبک زندگی خودمان را به شکلی تغییر دهیم که  به سبز شدن و نجات زمین از نابودی کمک کنیم.  
 
 
4. زندگی بر پایه اشتیاق
اگرچه تغییر، اتفاقی جذاب است اما هنگام تغییر نباید فراموش کرد که زندگی بدون اشتیاق بی‌معنا خواهد بود. پس باید همواره به درون نگاه کرد و با خود ارتباط گرفت. آینده ما را دعوت می‌کند تا احساسات خود را دوباره کشف کنیم و بر پایه اشتیاق زندگی کنیم.
 
5. کشف خود
حرکت به سمت آینده فرصتی برای کشف عمیق خود است. حرکت در مسیر ناشناخته‌ها، استعدادهای پنهان ما را برایمان آشکار می‌کند پس می‌بایست در این مسیر همواره آماده پذیرش و یادگیری باشیم تا پتانسیل واقعی خود را کشف کنیم.

 
پس می‌توان گفت که کراس لایف به طور خلاصه به معنی جرات حرکت داشتن به سمت آینده است و برای این حرکت آنچه نیاز است، تعریف مجدد سبک زندگی، سبز شدن برای حفاظت از سیاره زمین و دنبال کردن علایق با شور و اشتیاق است. زمانی که ما تغییر را در درون خود آغاز می‌کنیم و هدف خودمان را کشف می‌کنیم. کراس لایف در واقع  حرکت به سمت آینده است.
 

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران