کد خبر : ۵۷۲۳۸
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ فرق بین طرح موتوریار و انتقال موتورسیکلت به "کفی" را توضیح داد.
سردار محمدحسین حمیدی؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: طرح "موتوریار" از جمله طرح‌های پلیس برای ساماندهی موتورسیکلت‌سواران است؛ در این طرح موتورسوار متخلف، توقیف و کنار مامور راهور می‌ایستد و به نوعی کمک او می‌کند.

وی افزود: افرادی که کلاه ایمنی نداشته باشند یا از چراغ قرمز عبور یا از خط ویژه تردد کنند، توسط ماموران پلیس متوقف می‌شوند و برای چند ساعتی کاور پلیس را پوشیده و همراه با ماموران راهور مشغول ایجاد نظم و انضباط ترافیکی در شهر می‌شوند.


سردار حمیدی بیان کرد: اما موتورسیکلت سوارانی که پلاک ندارند یا پلاک خود را دستکاری کرده‌اند، موتور آنها توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود تا بعد از تشکیل پرونده به تخلف آنها رسیدگی شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه مشاهده شده است که برخی از موتورسیکلت‌هایی که در "کفی" هستند دارای پلاک هستند، این موتورها به چه دلیل توقیف شده‌اند، گفت: پلاک این موتورسیکلت‌ها توسط مالکان دستکاری شده یا با طلق پوشانده شده است که بعد از توقیف، پلاک به حالت اولیه برمی‌گردد و خوانا می‌شود و بعد از آن به پارکینگ  منتقل می‌شود.

پلیس تهران روزی 300 موتورسیکلت را به پارکینگ می‌فرستد

 هفتم خرداد ماه امسال بود که  سرهنگ احسان مومنی؛ معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: "پلیس راهور تهران روزانه حدود 300 دستگاه موتورسیکلت متخلف که اکثر تخلفات آنان، فاقد پلاک، پوشش و مخدوشی پلاک یا حرکت خلاف جهت است را راهی پارکینگ کرده است.

از آغاز اجرای طرح که از شنبه هفته گذشته بوده است، 2217 موتورسوار متخلف توقیف و موتورهای آنان به پارکینگ منتقل شد و با توجه به اینکه اکثر این موتورسیکلت‌ها مشکل مالکیت، اسناد و یا مرتکب تخلفات و جرم‌های مختلف شده‌اند این موتورها به شکل رسوبی در پارکینگ‌ها خواهد ماند و احتمالا از بین خواهند رفت."
برچسب ها: پلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران