کد خبر : ۵۷۳۱۴
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: کیفیت و رعایت الزامات فنی و اجرایی عملیات آسفالتی در سطح معابر شهری تهران مهمترین دغدغه حوزه معاونت فنی و عمرانی بوده و یک اصل اساسی است.
به گزارش خودروکار - هادی حق‌بین سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در حاشیه بازدید سرزده و پایش و رصد عملیات آسفالتی انجام شده در معابر شهری منطقه ۱۲ با اشاره به لزوم رعایت الزامات فنی و اجرایی عملیات آسفالت، اظهار کرد: کیفیت اصل مهم در تمامی فعالیت‌های عمرانی به ویژه عملیات آسفالتی است و در کنار کمیت لازم است توجه ویژه به کیفیت و جزئیات اجرایی داشت و تلاش می‌کنیم این مهم فدای سرعت نشود.

وی ادامه داد: لذا اصلاحات نواقص در اولویت فعالیت‎های انجام شده در مناطق قرار خواهد گرفت و این موضوع به صورت مستمر مورد رصد و کنترل قرار می‌گیرد.

 سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: بنا به تدبیر شهردار تهران تاکنون قریب به بیش از ۷۶۰ هزار تن آسفالت طی ۵ ماهه اول سال جاری معادل کل سال ۱۴۰۱ و ۲۰ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۰ در شهر تهران تولید و پخش شده است.

حق بین تصریح کرد: تحقق این موضوع حاصل تلاش بیش از ۲۵۰۰ نفر عوامل فنی و اجرایی و نظارتی در ۱۶۰ اکیپ شبانه روزی لکه گیری و روکش دستی، تراش و روکش مکانیزه در معابر شهری اعم از بزرگراهی و غیربزرگراهی است.

وی تاکید کرد: بر اساس نقشه راه و طبق برنامه ریزی‎های انجام شده در ۶ ماه کاری ابتدایی سال جاری حدود ۱.۲ میلیون تن آسفالت در معابر شهری تولید و پخش خواهد شد که ضرورت انجام نظارت صحیح، مکفی و دقیق به منظور رعایت حداکثری الزامات فنی و اجرایی و جلب رضایت شهروندان به منظور تردد ایمن اجتناب ناپذیر می‌باشد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه خاطر نشان کرد: عوامل نظارتی حوزه معاونت فنی و عمرانی با برنامه ریزی منسجم و انجام بازدیدهای سرزده بر کیفیت عملیات اجرایی بصورت مستمر نظارت دارند و امیدواریم اجرای آسفالت نو با کیفیت در معابر شهری تردد ایمن را برای شهروندان رقم بزند.

 وی تاکید کرد: با اجرای کیفی عملیات عمرانی هزینه های نگهداشت و اتلاف منابع شهر کاهش پیدا کرده و عمر مفید آسفالت اجرا شده به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد.
برچسب ها: آسفالت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران