کد خبر : ۵۷۳۲۹
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر مطرح شد؛
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران برای بیش از ۶۰۰ اتوبوس هزینه‌ها را پرداخت کرده که قرار شده پس از اربعین به ناوگان حمل و نقل تهران وارد شوند.
به گزارش خودروکار - مهدی چمران روز سه‌شنبه پیش از آغاز یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره تامین ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر تا مهرماه به جلسه روز گذشته با ۲ اتوبوس‌ساز اشاره کرد و گفت : یک نفر از آنها از ساخت ۳۰ اتوبوس خبر داد اما بعید می‌دانیم تعداد اتوبوس‌ها از ۱۰۰ دستگاه بگذرد.

وی با اشاره به تفاهم شهرداری، وزارت‌خانه های صمت و نفت عنوان کرد: مقرر شد برای خرید تاکسی برقی تسهیلات پرداخت شود.

به گفته وی، هزینه یک تاکسی برقی یک میلیارد تومان است که ۴۰۰ میلیون تومان وزارت نفت پرداخت می‌کند و بیش از ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و رقمی نیز برای تاکسی قبلی مالک در نظر گرفته می‌شود و راننده می تواند با داشتن مبلغ کمی، تاکسی برقی خریداری کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره تردد موتورسیکلت‌ها در سطح شهر، نیز گفت: موتورسیکلت‌های برقی به گونه‌ای تنظیم خواهد شد که سرعت آن بیشتر از ۶۰ کیلومتر نباشد.

هنوز مقصر حادثه مرگ دو کودک در منطقه ۱۶ مشخص نشده است
چمران درباره حادثه فوت دو کودک در بوستان زیتون منطقه ۱۶ تهران نیز گفت: باید فکری به حال Hse و ایمنی کرد؛ هنوز مقصر حادثه غرق شدن دو کودک مشخص نشده؛ در این بوستان چیزی کم و کسر نگذاشتند.

دعوت از وزیر نفت برای حضور در شورا/اعضای شورا هفته آبنده مرخصی گرفتند
اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز سه‌شنبه یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه خود را با سخنان مهدی چمران رئیس این شورا آغاز کردند و وی توضیح داد که تعدادی از اعضا برای اربعین حسینی به کربلا می‌روند.

وی افزود: اغلب اعضا برای سفر اربعین مرخصی گرفتند و بنابراین هفته آینده صحن شورا به دلیل مرخصی قانونی اعضا برگزار نمی شود.

چمران با بیان اینکه شورا تعطیل نیست و همکاران کار خود را انجام خواهند داد، گفت: این شورا هیچ گاه از یک ماه فرصت خود برای مرخصی استفاده نکرد مرخصی به ۱۵ روز هم نرسیده است.

چمران با اشاره به انتشار اخباری مبنی براینکه کارهای شهر خوابیده و اعضا به کربلا رفته اند، از رسانه ها خواست انصاف را رعایت کنند و افزود: این موضوع به دور از انصاف است و کاری نخوابیده است.

وی با اشاره به خرید خودروهای برقی اظهار داشت: وقتی مترو در کنار اتوبوس های برقی فعالیت می کند، وزارت نفت مابه ازای صرفه جویی در مصرف سوخت های فسیلی را می پردازد؛ بنابراین از وزیر نفت دعوت کردیم که در صحن شورا حاضر شوند.
برچسب ها: شورای شهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران