کد خبر : ۵۷۴۳۵
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
بنتلی باتور دارای ۸۰۰ قطعه منحصر‌به‌فرد است که آن را به خودرویی بسیار خاص تبدیل کرده است. توجه به جزئیات و مهارت در این خودرو فراتر از طراحی و پیشرانه است و شامل فناوری صوتی سفارشی می‌شود.
 به گزارش خودروکار - بنتلی سیستم صوتی جدید را در کوپه ارائه می‌کند، گزینه‌ای ۳۱‌هزار و ۶۸۱ دلاری (۲۵هزار پوندی). سیستم صوتی ۲۰بلندگویی این خودرو شامل شش توییتر، ۹ بلندگوی میان رده، دو ووفر، دو مبدل‌باس فعال و یک ساب‌ووفر است.


بنتلی مدل باتور را با در نظر گرفتن بلندگوها طراحی کرد و آنها را با دقت در سرتاسر کابین قرار داد. تقویت بیشتر در اطراف درها و کابین عقب نیز به کاهش امواج ناشی از سیستم صوتی کمک کرد.
 در اوایل سال جاری، این خودروساز با ارائه چهار موضوع ممکن، گزینه‌های سفارشی‌سازی موجود را پیش‌‌نمایش کرد. 
هرکدام دارای ترکیب رنگ داخلی و خارجی منحصر‌به‌فردی بودند. همچنین استفاده باتور از مواد پایدار مانند محصولات جانبی قهوه و گزینه‌های مبتنی بر کتان، طراحی آن را برجسته‌تر می‌‌کند. این شرکت ۱۸ نمونه از این خودروی ۲میلیون دلاری (۶۵/ ۱میلیون پوندی) را تولید خواهد کرد که ساخت آن حدود چهار ماه زمان می‌برد. 

این شرکت باید ساخت خودروهای موردنظر را در اواخر سال ۲۰۲۴ به پایان برساند. بر اساس گزارش مجله‌ انگلیسی AutoCar، بنتلی اولین خودروی تمام‌برقی خود را در سال ۲۰۲۵ روانه‌ بازار خواهد کرد. 
خودروی تمام‌برقی بنتلی از سیستم سوپرویژن شرکت موبایل آی (MobileEye) بهره خواهد برد که شامل ۱۱ دوربین می‌شود. این سیستم در خودروی برقی پورشه ماکان نیز استفاده خواهد شد.

 قرار است در ابتدا خودروی برقی بنتلی دارای قابلیت‌های نیمه‌خودران باشد اما در آینده و با دریافت یک به‌روزرسانی، قابلیت‌های تمام‌خودران نیز به آن اضافه شود.
برچسب ها: بنتلی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران