کد خبر : ۵۷۴۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
در راستای ارتباط موثر با مشتریان انجام شد؛
در نمایشگاه بین‌المللی خودروی مشهد که از 9 لغایت12 شهریورماه برگزار شد، مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا به معرفی و تشریح امکانات و قابلیت‌های موبایل اپلیكیشن مشتریان گروه پرداخت.
به گزارش خودروکار - موبایل اپلیکیشن سایپا به عنوان یكی از مهمترین كانال‌های ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال 1400 راه‌اندازی شد.

از طریق این اپلیکیشن مشتریان می‌توانند به راحتی و بدون محدودیت مكانی و زمانی و بدون مراجعه حضوری، خدمات مورد نیاز خود را از گروه سایپا دریافت کنند.

از جمله پرکاربردترین قابلیت‌ها و امكانات موبایل اپلیكیشن مشتریان گروه خودروسازی سایپا می‌توان به بخش‌های معرفی محصولات (اطلاعات کاملی از مشخصات فنی، دفترچه راهنما، کاتالوگ، تصاویر)،امكان مشاهده وضعیت ثبت نام، نوبت‌دهی اینترنتی، درخواست امداد خودرو، استعلام سند، ثبت درخواست‌های مشتریان، پیگیری سوابق بیمه‌ای، مشاهده بخشنامه‌ها و شرایط فروش و قیمت محصولات اشاره کرد.

گفتنی است مشتریان و علاقمندان به استفاده از اپلیکیشن موبایل سایپا می‌توانند از طریق نشانی www.saipacorp.com اقدام به نصب این اپلیکیشن در موبایل خود کنند.
برچسب ها: سایپا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران