کد خبر : ۵۷۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
شیرانی خبر داد؛
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از اجرای محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه تا دوشنبه ۳ مهر در راستای مدیریت ترافیک و تسهیل در سفرهای بین شهری خبر داد.
 به گزارش خودروکار - سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۹ شهریور تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۳ مهر از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران- سمنان–مشهد محورهای قوچان – مشهد، سبزوار – مشهد و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع است؛ اگرچه تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به محور کندوان پرداخت و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران– شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ شیرانی به محور هراز اشاره و بیان داشت: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاح دید مأموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه و مقطعی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی درباره تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنا حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی پرداخت و گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است؛ همچنین تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تصریح کرد: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از مسیر (جنوب به شمال) محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است؛ همچنین تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه از مسیر (شمال به جنوب) ممنوع خواهد بود.

وی افزود: در محور آستارا – اردبیل و بالعکس تردد همه کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه ممنوع است.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: در محور قدیم رشت– قزوین و بالعکس تردد کلیه کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه در محور مذکور ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.
برچسب ها: پلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران