کد خبر : ۵۷۵۹۵
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با ۲ هزار و ۵۰۰ جایگاه عرضه سوخت سی‌ان‌جی در کشور ۲۲ میلیون مترمکعب توزیع و تغذیه سی‌ان‌جی و معادل ۲۲ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی می‌شود.
به گزارش خودروکار -  «علی‌اکبر نژادعلی» در گفت‌وگویی اظهار داشت: با تجهیز و افزایش ۴۰۰ جایگاه سی‌ان‌جی دیگر در شهرهای جدید انتظار می‌رود که روند خدمت رسانی به مردم در خصوص سوخت سی‌ان‌جی افزایش یابد.

نژادعلی گفت: در سیستان و بلوچستان در حال حاضر ۱۳ جایگاه سوخت سی‌ان‌جی وجود دارد که درصدد هستیم تا با افزایش جایگاه به ۵۰ دستگاه در این استان، ظرفیت توزیع و عرضه سوخت سی‌ان‌جی را افزایش دهیم.

وی در ادامه با اشاره به برخی شهرها از جمله کرمان و دیگر نقاطی که از این سوخت کم‌بهره ترند افزود: هدف ما افزایش ظرفیت تعداد و تجهیز جایگاه‌هاست تا از این فرصت برای کاهش مصرف بنزین و افزایش خودروهای دوگانه‌سوز بهره‌مند شویم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران در ارتباط با تجهیز رایگان تاکسی‌ها به سی‌ان‌جی بیان داشت: در ۲ سال گذشته مقر شده بود تا یک میلیون تاکسی به سی‌ان‌جی تجهیز و دوگانه‌سوز شود که حدود ۳۰۰ هزار دستگاه تا امروز دوگانه‌سوز شد.

وی اظهار امیدواری کرد با پتانسیل موجود تا ۷۰۰ هزار دستگاه دیگر از تاکسی‌ها و خودروهای عمومی از سوخت سی‌ان‌جی بهره‌مند شوند.
برچسب ها: جایگاه سوخت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران