کد خبر : ۵۷۶۱۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
زمانی که شما برای اجاره خودرو اقدام می‌کنید، شرکت مربوطه دو گزینه را پیش روی شما قرار می‌دهد.

به گزارش خودروکار، اولین گزینه اجاره خودرو با راننده است و دومین گزینه به اجاره خودرو بدون راننده مربوط می‌شود. برای هر دو گزینه شرایط به خصوصی تعریف شده است که مشتریان با توجه به نیاز خود می‌توانند یکی را انتخاب کنند. گاهی اوقات مواردی پیش می‌آید که شما نیاز به اجاره خودرو با راننده دارید. برای آگاهی از این موارد و شرایط قرارداد اجاره خودروهای با راننده در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. 



اجاره خودرو با راننده برای مراسم‌های تشریفاتی 

مراسم‌های تشریفاتی یکی از مواردی است که می‌تواند شما را به داشتن یک خودروی لوکس ترغیب کند، اما در شرایطی که خودتان توانایی خرید چنین خودرویی را ندارید، می‌توانید به سراغ اجاره اتومبیل موردنظر بروید. در این مواقع اغلب اوقات برای تشریفات ترجیح داده می‌شود تا رنت ماشین با راننده صورت گیرد. برای مثال شاید شما مهمانی از خارج از کشور داشته باشید و بخواهید او را سورپرایز کنید و با یک خودروی لوکس همراه با راننده به استقبال او بروید. یا این‌که می‌خواهید در مراسم‌های ویژه‌ای مانند جشن عروسی، نامزدی و یا مهمانی‌های تشریفاتی شرکت کنید و خودتان تمایلی برای رانندگی ندارید. در این حالت در صورتی که خودتان میزبان هستید، می‌توانید ماشین عروس کرایه کنید که یک راننده باتجربه و متشخص آن را برای شما می‌راند. 


اجاره خودرو با راننده آقا برای سازمان ها

در سازمان‌ها و ارگان‌های مهم که اغلب افراد رده بالا و مسافران خارجی رفت و آمد دارند، رنت خودرو با راننده بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. اغلب این سازمان‌ها برای حفظ پرستیژ کاری خود و همچنین احترام گذاشتن به مهمانانشان برای رفت و آمد آن‌ها یک اتومبیل لوکس همره با راننده آقا کرایه می‌کنند. حتی در صورت نیاز این شرکت‌ها درخواست یک راننده مسلط به زبان انگلیسی را دارند تا مهمان‌های خارجی آن‌ها با خیالی آسوده به مقصد موردنظرشان برسند.

از طرفی اجاره خودرو با راننده آقا برای مهمانان مهم شما تأثیر زیادی روی آن‌ها دارد و وجهه بهتری را به سازمان شما می‌بخشد. به خصوص اگر سازمان شما ازلحاظ اقتصادی توانایی خرید یک اتومبیل لوکس مانند بنز را برای چنین مقاصدی ندارد، شما با کرایه خودرو با راننده می‌توانید حتی تا حد زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و از خدمات تشریفات شرکت‌های معتبر در این زمینه کمک بگیرید. حتی در برخی موارد خاص می‌توانید در عین داشتن بهترین خودروهای دنیا از خدمات اسکورت تشریفاتی استفاده کنید. در صورت نیاز می‌توانید پوشش خاصی را برای راننده اتومبیل در نظر بگیرید. برخی از سازمان‌ها برای بعضی از مقاصد خود به دنبال کرایه ماشین‌های ارزان‌قیمت مانند پراید هستند. اغلب شرکت‌های معتبر رنت خودرو تنوع گسترده‌ای از خودروهای داخلی و خارجی دارند تا پاسخ‌گوی نیازهای مختلف مشتریان خود باشند. 



کرایه ماشین بین شهری با راننده آقا

شاید شما در آخرین لحظه تصمیم بگیرید که برای تغییر حال و هوای خود و خانواده به یکی از اقامتگاه‌های خوش آب و هوا در نزدیکی شهر بروید، اما خودتان توانایی رانندگی ندارید یا این‌که می‌خواهید در طول مسیر از منظره‌های دیدنی، بدون داشتن استرس رانندگی کردن لذت ببرید. حتی شاید شما اتومبیل مناسبی برای این هدف ندارید. در این شرایط با اجاره خودرو با راننده برای مسافرت بین شهری در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید با خیالی آسوده به مکان موردنظرتان بروید و نهایت لذت را از منظره‌های موجود داشته باشید. با اجاره خودرو دیگر هیچ نگرانی بابت افزایش قیمت کرایه‌ها بابت منتظر ماندن در کنار جاده نخواهید داشت و راننده نیز با نهایت حوصله شما را در طول مسیر همراهی خواهد کرد. البته در این مورد حتما باید نمونه قرارداد را مشاهده کنید تا بدانید که با راننده در مورد چه موضوعاتی طی کرده و قبل از سفر چه تصمیماتی بگیرید.


اجاره خودرو با راننده برای گردشگران خارجی 

یکی از مواردی که در آن اغلب نیاز به اجاره خودرو با راننده دارد برای رفت و آمد مسافران و گردشگران خارجی هستند که از دیگر کشورها به کشور ما آمده‌اند. در این شرایط مسافران خارجی برای مواردی مانند بازدید اماکن تاریخی و مذهبی، فروشگاه‌های مختلف  و حتی انجام امور درمانی و پزشکی می‌توانند با کرایه خودرو به راحتی به کارهای موردنظر خود رسیدگی کنند. راننده‌های آقای حرفه‌ای شرکت‌های معتبر می‌توانند در مورد مسائل مختلف به راحتی به مسافران خارجی کمک کنند و بهترین مراکز خرید، مراکز درمانی یا تفرجگاه‌ها را به آن‌ها معرفی کنند. 



نکات مهم در اجاره خودرو با راننده آقا

در صورتی که قصد اجاره خودرو با راننده را دارید برای داشتن یک تجربه لذت‌بخش بهتر است تا نکات زیر را در نظر داشته باشید:

1- ابتدا مدل خودروی موردنظر خود را متناسب با شرایطتان انتخاب کنید. برای مثال در صورت انجام دادن کارهای روزمره و یا سفرهای بین‌شهری، کرایه خودروهای اقتصادی گزینه بهتری خواهند بود. 
2- برای مراسم‌های تشریفاتی و مهمانی‌های خاص که می‌خواهید همه‌چیز در ایده‌ال‌ترین حالت ممکن باشد، بهتر است خودروهای لوکس و خارجی را اجاره کنید. 
3- برای اجاره خودرو حتماً به سراغ شرکت‌های معتبر با مجوز قانونی بروید تا کوچک‌ترین مشکلی شما را تهدید نکند. شرکت‌های معتبر رانندگانی با سلامت اخلاقی و کاملاً مطمئن را در اختیار شما قرار خواهند داد تا شما تمام طول مسیر را با نهایت آرامش سپری کنید. 
4- در صورتی که مواردی مانند پوشش، نوع برخورد راننده، میزان تسلط او به زبان انگلیسی و دیگر زبان‌ها، وقت‌شناس بودن و مسائل دیگر برایتان اهمیت دارد، حتماً آن‌ها را با شرکت موردنظر در میان بگذارید. 
5- حتما نمونه قرارداد را مشاهده کنید تا بدانید که چه مسائلی در اجازه خودرو با راننده آقا دارای اهمیت هستند.


شرایط اجاره خودرو با راننده آقا

در اجاره خودرو با راننده شما هیچ نگرانی نسبت به هزینه تعمیرات و نگهداری خودرو یا وارد شدن آسیب به آن ندارید چراکه راننده و شرکت تمام این مسئولیت‌ها را می‌پذیرد. همچنین در این حالت نیاز به ارائه هیچ مدرک خاصی نیست؛ بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید از سواری خودروی موردنظر خود در تمام طول مسیر بدون هیچ نگرانی لذت ببرید. شرکت‌های اجاره خودرو برای محاسبه قیمت اجاره با راننده آقا مدت ساعت در دسترس را برای مسیرهای درون‌شهری و کیلومتری را برای مسافت‌های برون‌شهری در نظر می‌گیرند. 



مزایای اجاره خودرو با راننده آقا

ازجمله مزیت‌های اجاره خودرو با راننده آقا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- کاهش استهلاک خودروی شخصی

در مسافرت‌های خانوادگی و رفت و آمد در مسیرهای طولانی هزینه استهلاک خودروی شخصی شما زیاد می‌شود و اصلاً ازنظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست. اجاره خودرو با راننده در کاهش این هزینه‌ها تأثیر زیادی دارد.

2- بی‌نیازی از وسایل نقلیه عمومی

با اجاره خودرو با راننده دیگر نیازی به منتظر ماندن برای وسایل نقلیه عمومی ندارید و می‌توانید به تمام برنامه‌های روزانه خود با خیال راحت برسید و تا حد زیادی در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

3- صرفه‌جویی در مصرف سوخت

اگر خودروی شخصی قدیمی دارید باید پول زیادی را برای تأمین سوخت آن بدهید. در صورتی که اکثر خودروهای امروزی دوستدار محیط‌زیست هستند و باعث صرفه‌جویی در مصرف سوخت و هزینه آن می‌شوند. 

4- سفرهای سرگرم‌کننده

با کرایه اتومبیل‌هایی مانند ون یا خودروهای سواری معمولی می‌توانید لحظات خوشی را در طول سفر برای خود و خانواده‌تان فراهم کنید. بیشتر خودروهای سفری ظرفیت بالایی دارند و به شما اجازه حمل وسایل موردنیازتان را خواهند داد.


جمع‌بندی 

اجاره خودرو با راننده آقا مزایای زیادی دارد که می‌تواند شما را از رانندگی، استرس و دیگر مشکلات در طول مسیر راحت کند. برای این‌که در هنگام بستن قرارداد اجاره با مشکلی روبه رو نشوید حتماً در مورد اعتبار شرکت موردنظر تحقیق کنید و نسبت به سوءاستفاده گری‌های افراد در این زمینه‌ها آگاهی کامل را داشته باشید.


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران