کد خبر : ۵۷۶۶۸
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
قیمت خودرو
بازار تغییر چشم‌گیری ندارد و سایه سنگین رکود بر کل بازار حاکم است. در بازار خودروهای داخلی، تغییرات جزئی به چشم می‌خورد اما بازار مونتاژی‌ها اکثراً ثابت است.
به گزارش خودروکار - قیمت خودرو امروز 6 مهر 1402 از تغییرات آن‌چنانی برخوردار نیست. در بازار خودروهای داخلی تغییرات جزئی به چشم می‌خورد اما خودروهای مونتاژی پس از افت نسبتاً بالا در روز گذشته، تصمیم به ثبات قیمت گرفتند. به‌طوری که این خودروها به صورت انگشت‌شمار، افت جزئی دارند.

نکته واضح در مورد تمامی بازارهای داخلی، این است که متقاضی و سرمایه از این بازارها خارج شده‌اند. بنابراین رکود شدید بر آن‌ها حاکم بوده و نوسانات ریز و درشتی که هر خودرو تجربه می‌کند به معنی داشتن روند خاصی نیست. بنابراین قیمت خودرو در کنار سایر بازارهای داخلی هم‌چون ارز، سکه و… در وضعیت باثباتی قرار گرفته و فعلاً خبری از تغییرات قیمتی نیست.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت نسبتاً باثباتی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی
امروز قیمت خودروهای داخلی تغییرات جزئی را تجربه می‌کند.

کوییک دنده‌ای S که روز گذشته تغییری نداشت، از آغاز معاملات امروز حدود دو میلیون تومان افزایش داشته و به قیمت 344 میلیون تومان رسیده است.


شاهین G شرکت سایپا روز گذشته حدود دو میلیون تومان گران‌تر شده بود که امروز، دقیقاً دو میلیون پایین آمده و به نرخ 585 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو 206 تیپ 2 که ارزان‌ترین هاچ‌بک ایران خودرو به شمار می‌رود، رکورددار افت قیمت در بازار امروز است. این خودرو تنها پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشته و با قیمت 465 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس 6 دنده توربوشارژ یکی از خودروهای گران قیمت تولید داخل محسوب می‌شود که روز گذشته حدود سه میلیون تومان پایین‌تر آمد؛ اما امروز با صعود پنج میلیونی، به نرخ 737 میلیون تومان رسید و این افت را جبران کرد.


قیمت خودرو داخلی

قیمت خودروهای مونتاژی
امروز قیمت خودروهای مونتاژی از ثبات بیشتری برخوردار است.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار بوده که توسط مدیران خودرو مونتاژ می‌شود. این خودرو امروز بدون تغییر و با نرخ 705 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

چری آریزو 5 توربوشارژ جدید نیز محصول دیگری از همین شرکت بوده که بدون تغییر نسبت به روز گذشته، به قیمت یک میلیارد و 80 میلیون تومان معامله شد.

فونیکس تیگو 7 پرو یکی از معدود خودروهای بازار محسوب می‌شود که با افت پنج میلیونی نسبت به روز گذشته، با نرخ یک میلیارد و 610 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما 8S از جدیدترین محصولات مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود که به نوعی گران‌ترین کراس‌اوور این شرکت نیز محسوب می‌شود. این خودرو حدود پنج میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و 805 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودرو مونتاژی

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده
باتوجه به اینکه امروز، آخرین روز کاری هفته حساب می‌شود، احتمال تغییرات عجیب و غریب قیمت خودرو در روزهای آینده اشتباه است. بنابراین باید منتظر آغاز دوباره روند معاملات از شنبه هفته آینده بود و تغییرات نرخ ارز را بررسی کرد. چراکه قیمت خودرو همبستگی بسیاری با نرخ دلار دارد؛ اما به‌طور کلی، انتظار تغییر چشم‌گیر نرخ ارز بسیار پایین بوده و بنابراین قیمت خودرو نیز به احتمال قوی، نوسانی خواهد بود.
برچسب ها: قیمت خودرو
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران