کد خبر : ۵۷۷۱۴
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی در بازه زمانی دهم تا پانزدهم مهر را در محورهای مواصلاتی کشور اعلام کرد.
به گزارش خودروکار - از پلیس راهور، بر اساس محدودیت های ترافیکی که تا روز شنبه ۱۵ مهر اعمال می شود، تردد موتورسیکلت شامل از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه - ۱۰ مهر - تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۱۵ مهر در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است البته تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.


محدودیت های ترافیکی دراین مدت برای خودرو های سواری شامل :

محور کندوان :
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (۱۰ تا ۱۲ مهر) از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه ( ۱۴ و ۱۵ مهر ) از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود.

محور هراز :
در این اطلاعیه تاکید شده است، در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روزهای سه شنبه، جمعه و شنبه (۱۱ ، ۱۴ و ۱۵ مهر) به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات پایان هفته دوم مهر اعلام شد

بیشتر بخوانید
محدودیت‌های ترافیکی آخرین هفته تابستان ۱۴۰۲ اعلام شد
محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته و تعطیلات عید فطر اعلام شد
محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر در جاده‌های مازندران
وسایل نقلیه سنگین (به استثناء حاملان موادسوختی ویا فاسدشدنی) :

محور کندوان:

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز:

- تردد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

- تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ مهر و همچنین از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ مهر)‌ از محور هراز ممنوع است.

محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر :

تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه (۱۱ و ۱۴ مهر) از مسیر (جنوب به شمال) محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور آستارا – اردبیل وبالعکس :

تردد همه کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه شنبه (۱۱ مهر)‌ و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ مهر) در این محور ممنوع است.

محور قدیم رشت – قزوین وبالعکس :

تردد همه کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲تا ۲۴ روز سه شنبه (۱۱ مهر)‌ و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های (۱۳ و ۱۴ مهر) در این محور ممنوع است.

در این اطلاعیه تاکید شده است، اجرای این محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.
برچسب ها: پلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران