کد خبر : ۵۷۷۶
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
مدیر مجتمع تراکتورسازی ایران گفت: سال گذشته 2 هزار دستگاه از تراکتورهای تولیدی این مجتمع به ارزش حدود 235میلیون دلار به خارج از کشور صادر شد.
به گزارش خودروکار، ابوالفتح ابراهیمی میزان تولید تراکتور در این مجتمع طی سال گذشته را 14 هزار و 400 دستگاه اعلام کرد.

وی، کیفیت و قیمت را موجب استقبال از تراکتورهای تولیدی ایران در بازارهای خارجی دانست و افزود: کشورهای آفریقایی، جمهوری آذربایجان، افغانستان، پاکستان و عراق از مهمترین بازارهای تولیدات این مجتمع هستند.

ابراهیمی نیاز کشورمان به تراکتور را سالیانه 20 هزار دستگاه عنوان کرد و ارائه تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان برای خرید تراکتور و جلوگیری از واردات تراکتورهای خارجی به کشور برای رونق تولید داخلی را خواستار شد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت 80 درصد تولید تراکتور را در داخل کشور در اختیار دارد، گفت: پیش بینی تولید امسال با 30 درصد رشد نسبت به پارسال 18 هزار دستگاه است.

مدیرعامل شرکت تراکتورسازی تبریز پیش بینی کرد: 20 تا 25 درصد تولیدات امسال این شرکت به خارج از کشور صادر شود.

ابراهیمی با بیان اینکه همه نوع تراکتور تاقدرت 150 اسب بخار در شرکت تراکتورسازی تبریز تولید می شود تنوع بیشتر تولیدات با تغییرات فنی و ارتقای فناوری تراکتورهای تولید شده را مهمترین برنامه امسال این شرکت عنوان کرد.

شرکت تراکتورسازی ایران، سازنده انواع تراکتور، کامیونت و ابزار در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار در حاشیه جنوبی شهر تبریز قرار دارد.
 
 
منبع: ایرنا
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران