کد خبر : ۵۷۸۲۱
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از آغاز عرضه یک هزار و ۳۸ دستگاه خودروی سواری و ماشین‌آلات راهسازی از امروز تا ٢٩ مهرماه خبر داد.
به گزارش خودروکار - «سعید غلامی باغی» روز پنجشنبه  اظهار داشت: مزایده شماره ۵۸۰، از امروز آغاز شد و در آن خودروهای تحت اختیار اموال تملیکی هرمزگان شامل خودروهای سواری، خودروهای سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی به مزایده می‌رسد.

وی افزود: شرکت کنندگان برای شرکت در این مزایده می‌توانند از ۲۰ تا ۲۵ مهرماه در استان هرمزگان از خودروها و کالاها بازدید و پیشنهادات خود را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند. پیشنهادات ۳۰ مهرماه رمزگشایی و نتایج به برندگان مزایده اعلام می‌شود.

غلامی با اشاره به مزایده‌ای خاصِ خودروهای متروکه با شماره ۵۸۱ گفت: این مزایده به وسایل نقلیه در همه استان‌های سراسر کشور اختصاص دارد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند از ۲۴ تا ۲۹ مهرماه اقدام به ثبت قیمت پیشنهادی کنند، این پیشنهادات سوم آبان ماه رمزگشایی و برندگان مزایده اعلام می‌شوند.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و ٣٨ خودرو عرضه می‌شود گفت: در این ٢ مزایده از این تعداد، ۵۸۰ دستگاه خودروی سواری و ۴۵۸ دستگاه خودروی سنگین و دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی است.

این مسوول با بیان اینکه همه برندگان مزایده‌ها (اعم از صاحبان کالا و سایر) مکلف به پرداخت کل مبلغ پیشنهادی و سایر وجوه قانونی مربوط هستند گفت: خریداران برای شرکت در این مزایده به سامانه مزایده‌های الکترونیکی از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس https://www.setadiran.ir/setad/cms مراجعه و اقدام به دریافت توکن امضای الکترونیکی کنند.

وی با بیان اینکه ٢ مزایده دیگر کالاها و املاک و مستغلات نیز در حال برگزاری است گفت: مزایده کلیه کالاهای تحت اختیار از ١٨ تا ٢٣ مهرماه ادامه دارد و رمزگشایی و اعلام برندگان ٢٩ مهرماه صورت می‌گیرد.

غلامی باغی بیان داشت: آخرین مهلت ارسال پیشنهاد به مزایده سراسری ١١۴٣ برای املاک و مستغلات تا ساعت ٢۴ روز دوشنبه ٢۴ مهرماه است و رمزگشایی و اسامی برندگان در ٢۵ مهرماه اعلام می‌شود.
برچسب ها: اموال تملیکی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران