کد خبر : ۵۸۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
معاون وزیر اقتصاد:
رئیس هیات مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ۳۷۶ خودروی خارجی سازمان اموال تملیکی به ارزش یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در مزایده شماره ۵۸۱ به فروش رفت.
به گزارش خودروکار - سید عبدالمجید اجتهادی اظهار داشت: از این تعداد ۲۰۵ خودروی سواری به ارزش ۷۱۰ میلیارد تومان و ۱۷۱ دستگاه خودروی سنگین و دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی به ارزش ۵۴۰ میلیارد تومان در مزایده به فروش رفت.

معاون وزیر اقتصاد افزود: در این مزایده عرضه یک‌هزار و ۳۸ دستگاه خودروی سواری و خودروهای سنگین و دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی مطرح بود که که در حین برگزاری مزایده با توجه به احکام قضایی و درخواست‌های اعاده تعداد خودروها به ۷۰۰ دستگاه رسید.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه ۲۶ استان خودروها را در این مزایده به حراج گذاشته بودند گفت: سه هزار و ۵۰۰ نفر در این مزایده با پیشنهاد قیمتی هفت هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان شرکت کردند.

وی عنوان کرد: ۳۷۶ خودروی خارجی به ارزش یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در این مزایده به فروش رفت در حالی که قیمت کارشناسی ۸۶۱ میلیارد تومان بود که نشانگر رشد ۵۴ درصدی است.

اجتهادی خاطر نشان کرد: این مزایده که از ۲۴ تا ۲۹ مهر ماه برگزار شده بود، در راستای اجرای قانون بودجه ۱۴۰۲ خودروهای سواری و سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی بود.
برچسب ها: اموال تملیکی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران