کد خبر : ۵۸۰۱۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
از ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه برگزار می شود
نمایشگاه بین‌المللی خودروی اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت خودروی کشور، از تاریخ 16 تا 19 آبان ماه با رونمایی از ۶ محصول جدید سواری و تجاری برگزار می‌شود.
به گزارش خودروکار،احمدرضا طحانیان مدیر عامل نمایشگاه خودروی اصفهان در یک نشست خبری گفت: فضای موجود در نمایشگاه بین المللی اصفهان بالغ بر ۱۷ هزار متر است که با توجه به استقبال شرکت های خودرو ساز همه فضای سرپوشیده و بخش عمده ای از فضای باز نمایشگاه تحت پوشش خودروسازان قرار گرفته است و این نوید را باید داد که برخی از خودوسازانی که در بسیاری از نمایشگاه ها حضور فعال نداشته اند در این نمایشگاه حضور یافته اند.
وی افزود: سالانه ۴۵ نمایشگاه در اصفهان برگزار می شود که تلاش شده تا به ۱۰ نمایشگاه به صورت ویژه توجه شده و قوی تر از هر سال برگزار شود که یکی از این نمایشگاه ها، نمایشگاه خودرو است که سعی داریم با ایجاد گسترش فضای سرپوشیده و رو باز، نمایشگاه خودروی اصفهان را به یک قطب ویژه تبدیل کنیم .
علی عاجزی، مجری برگزاری نمایشگاه خودروی اصفهان نیز در ادامه از حضور ۲۱ شرکت خودروسازی داخلی از جمله تولیدکنندگان خودروهای سواری، تجاری، موتورسیکلت و قطعات خودرو در این نمایشگاه خبر داد و گفت: مدیران خودرو با سه برند،هلدینگ کرمان با ۴شرکت ،بهمن با ۵برند ، سانیار و تیگارد موتور، شایان دیزل،کامل دیزل،گروه ماموت با سه برند، ایران خودرو،ایران خودرو دیزل، آرین موتور، آرین دیزل،نیکران موتور و آریا دیزل از جمله شرکتهای حاضر در نمایشگاه هستند ضمن آن که چند شرکت دیگر نیز در حال مذاکره بوده که به این شرکت ها اضافه خواهد شد اما فضای سرپوشیده نمایشگاه تکمیل شده است. 
وی با بیان این که گروه خودروسازی سایپا غایب بزرگ این نمایشگاه خواهد بود، تصریح کرد: نیکران موتور و ایران دوچرخ نیز تنها خودروسازان حوزه موتورسیکلت هستند که در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور خواهند داشت. 
وی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده بیش از 6 محصول و مدل جدید خودروی سواری و تجاری در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد. همچنین در حال مذاکره برای اختصاص فضایی جهت اجرای حرکات نمایشی توسط رانندگان حرفه‌ای برای نخستین بار هستیم که به طور قطع به جذابیت‌های نمایشگاه خواهد افزود.
به گفته وی، در این نمایشگاه برنامه های جانبی همچون تست درایو هم در بخش خودروهای سنگین و سبک پیش بینی شده و رونمایی از محصولات جدید و پنل های تخصصی گفتگو در خصوص چالش های صنعت خودرو نیز از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
عاجزی یکی از نکات قابل توجه این نمایشگاه نسبت به دوره های گذشته را افزایش 2 برابری فضای نمایشگاه در بخش روباز نسبت به دوره قبل دانست که زمینه را برای حضور گسترده‌تر خودروسازان و بازدید بهتر علاقه‌مندان فراهم می‌کند. امکانات رفت‌وآمد عمومی از جمله خودروهای برقی و همچنین استفاده از تخفیف‌های اسنپ ویژه و همچنین اتوبوسرانی در مدت زمان برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 نیز پیش بینی شده است. 
ساعات بازدید عموم از این نمایشگاه روزانه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۸ عصر خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران