کد خبر : ۵۸۰۹۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
حاشیه سود عملیاتی خودروسازی بی‌ام‌و فراتر از انتظارات بود که با فروش خودروهای تمام الکتریکی حتی با کاهش تقاضا در چین افزایش یافت.
به گزارش خودروکار - این شرکت آلمانی اعلام کرد حاشیه سود ۹.۸درصدی را در سه‌ماهه سوم برای تجارت خودروهای لوکس خود ثبت کرده است.


تحلیلگران بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده بلومبرگ تخمین زدند که این رقم به ۹.۶۳درصد خواهد رسید.

نتایج بی‌ام‌و یک نقطه روشن بالقوه برای صنعت خودروی آلمان ارائه می‌‌دهد، صنعتی که فشار نرخ‌های بهره بالاتر، تضعیف تقاضا و تورم مداوم را احساس می‌کند. 

گروه مرسدس بنز هفته گذشته کاهش حاشیه سود را گزارش کرد، درحالی‌که فولکس‌واگن از تلاش بیشتر برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها خبر داد. 

 بی‌ام‌و در سه‌ماهه سوم نسبت به سال قبل، فروش خودروهای پریمیوم را با ۵.۸درصد افزایش به ۶۲۱هزار و ۶۹۹ دستگاه رساند. این شرکت اعلام کرد فروش خودروهای تمام‌الکتریکی به ۱۵.۱درصد افزایش یافته است. 

تقاضا در چین، مهم‌ترین بازار خودروسازان لوکس آلمان، در حال کاهش است و تولیدکنندگان محلی به طور فزاینده‌ای بر فروش خودروهای برقی تسلط دارند. بی‌ام‌و در حال افزایش سرمایه‌گذاری برای سرعت بخشیدن به عرضه خودروهای برقی خود است. 

با توجه به اینکه تمام خودروهای برقی این شرکت در حال حاضر سودآور هستند، بی‌ام‌و انتظار دارد با معرفی مدل‌های سری ۷ و سری ۵ تمام‌الکتریکی، حاشیه سود خودروهای برقی را افزایش یابد.
برچسب ها: بی‌ام‌و
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران