کد خبر : ۵۸۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
گروه بهمن از جدیدترین کشنده خود با قدرتی معادل 560 اسب بخار رونمایی می‌کند.
 به گزارش خودروکار - این گروه خودروسازی در «هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان» با طیف متنوعی از محصولات سواری، تجاری، موتورسیکلت و شهری حاضر می‌شود. 

به همین ترتیب بهمن موتور در دسته خودروهای سواری SUV فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی پرستیژ را می‌‎آورد. فیدلتی پرستیژ با موتور ۱۶۰۰ توربوشارژ به زودی به بازار می‌آید و می‌تواند نظر دوست‌داران فیدلیتی را جلب کند و در خصوص خودروهای سدان، ریسپکت به اصفهان می‌رود.
پیکاپ آفرود G9 نیز دیگر محصول بهمن موتور است که در این نمایشگاه معرفی می‌شود. این آفرود بلندقامت با 195 اسب بخار که خط تولید آن از ابتدای مهرماه آغاز به کار کرده در ماه‌های آتی آماده ارائه به بازار خواهد بود؛ به همین ترتیب وانت پرطرفدار کاپرا، در کنار ون باری اینرودز از دیگر محصولات حاضر در این نمایشگاه هستند.
شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور به عنوان تجاری‌سازان گروه بهمن نیز با کشنده امپاور BD500 و کشنده460 FAW، کامیون امپاور BD300، فورس 12تن و فورس 6تن حضور پیدا می‌کنند و محصول ویژه تجاری گروه بهمن در این نمایشگاه یک کشنده با 560 اسب بخار است که برای اولین بار در اصفهان معرفی خواهد شد.
ایران دوچرخ که ساخت انواع موتورسیکلت برقی و بنزینی را در گروه بهمن برعهده دارد با انواع موتورسیکلت‌ها حضور پیدا می‌کند که مورد توجه علاقمندان موتورسیکلت قرار خواهد گرفت.
شرکت اسنا نیز با اتوبوس 18متری خود به اصفهان می‌رود تا مدرن‌ترین اتوبوس شهری ایران در معرض دید مدیران شهری و شهروندان اصفهان قرار گیرد.
هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از 16 الی 19 آبان 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان از ساعت ۱۱ الی ۱۸ برگزار خواهد شد.


برچسب ها: گروه بهمن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران