کد خبر : ۵۸۱۳۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
فورد در پی اعتصاب اخیر اتحادیه کارگران خودروسازی (UAW) از کاهش فروش در برخی از تاسیسات داخلی خود در ماه اکتبر خبر داد
به گزارش خودروکار - پیکاپ‌‌‌های بسیار سودآور سری F از جمله خودروهایی هستند که فروش آنها افت کرده است.

 فروش این خودروساز با کاهش ۵.۳درصدی به ۱۴۹‌هزار و ۹۳۸دستگاه در ایالات‌‌‌متحده رسید. 
همچنین افت ۵.۱درصدی در فروش پیکاپ‌‌‌های سری F نیز نصیب فورد شده است. با این حال فروش خودروهای الکتریکی فورد با ۹.۱‌درصد افزایش به ۶هزار و ۸۳۱دستگاه رسید. 

فروش وانت برقی لایتنینگ F نیز با افزایش ۵۲.۴درصدی به ۳هزار و ۷۱۲ستگاه رسید.

نتایج نشان داد که در مجموع ۴.۳میلیارد دلار به جنرال‌موتورز، فورد موتور و استلانتیس تا هفته ششم اعتصابات ضرر رسیده است.

 در خبری دیگر اما اعلام شد فورد  Auto Motive Power (AMP)، یک استارت‌آپ الکتریکی مستقر در لس‌آنجلس را در تلاش برای تقویت فناوری شارژ و مدیریت باتری خود خریداری کرده است. 

این اعلامیه در لینکدین توسط آنیل پریانی، مدیرعامل AMP اعلام شد. پریانی گفت: «امروز بسیار مشتاقم اعلام کنم که AMP توسط شرکت فورد موتور خریداری شده است. 

تیم بااستعداد ما سفر جدیدی را آغاز کرده و فناوری‌های مدیریت انرژی را در مجموعه برند خودروهای الکتریکی فورد ادغام می‌کند.

 کاهش هزینه الکترونیک EV و بهبود استفاده از باتری همیشه دو ماموریت شرکت ما بوده است.» پریانی اضافه کرد که «تیم AMP مشتاقانه منتظر است تا به تسریع پذیرش خودروهای برقی کمک کند.»

به نظر می‌رسد محصول اصلی این استارت‌آپ سیستم مدیریت انرژی AMP (EMS) باشد که به‌عنوان یک سیستم مدیریت انرژی یکپارچه توصیف می‌شود.

 در توضیح محصول در وب‌سایت این شرکت آمده است: «AMP EMS قصد دارد برد خودرو را به حداکثر برساند و در عین حال اطمینان حاصل کند که باتری در سطوح ایمن کار می‌کند.» AMP ادعا می‌کند که استفاده از EMS، عملکرد و کارآیی خودروهای الکتریکی را در عین ایمن نگه‌داشتن آنها بهینه می‌کند. 

از جمله مزایای ادعایی AMP EMS می‌‌‌توان به هزینه کمتر، برد بهبودیافته، حداکثر طول عمر باتری، زمان عرضه سریع‌‌‌تر به بازار و کاهش خطر فرار حرارتی اشاره کرد.
برچسب ها: فورد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران