کد خبر : ۵۸۱۷۱
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
طی نمایشگاه خودروی اصفهان صورت گرفت/8
مدیرعامل گروه بهمن از انعقاد قرارداد همکاری با شهرداری اصفهان‌مبنی بر ارایه ۵۰ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری اسنا به شهرداری این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار  خودروکار -  بیوک علیمرادلو در حاشیه نمایشگاه خودرو اصفهان در یک نشست خبری گفت: پیش از این اسنا در بی ار تی اصفهان حضور داشته و حال دوباره برای توسعه این خطوط با توجه به کیفیت این محصول، درخواست دوباره داده شده است.

 وی با اشاره به شرکت های حمل و نقل و تجاری اصفهان که از محصولات گروه بهمن استفاده می کنتد: افزود: در طول برگزاری نمایشگاه با تعداد زیادی از این شرکت ها دیدارهای مشترکی انجام شد تا با توجه به نیاز آن ها، همکاری ها توسعه یابد.

علمیرادلو تاکید کرد: تیمی در پشت فعالیت های بهمن وجود دارد تا نسبت به شناسایی محصول منطبق بر نیاز بازار چه در زمینه سواری و چه در بخش تجاری اقدام کند براین اساس طی مطالعات صورت گرفته همکاری خود را با شرکت بایک در بخش تجاری آغاز کردیم.

وی دلیل این گرایش و همکاری را ویژگی خاص این شرکت اعلام و اظهار کرد: این شرکت با همکاری دایملر بنز محصول مشترکی را طراحی کرد که این همکاری باعث شد تجربه خوبی به دست آورد این در حالیست که گروه بهمن نیز ثابت کرده محصولاتی که در زمینه خودروی سنگین وارد سبد محصولات خود کرده، کمتر از خودروهای تولید اروپا نبوده است.

ابراهیم افشار، مدیر کسب و کار گروه بهمن نیز در ادامه این نشست با اشاره به برنامه این شرکت برای ارایه دو محصول در سال جاری اظهار کرد: یکی از این محصولات کشنده بایک X9است و با توجه به این که بایک ستون فقرات چین به شمار می رود همکاری با این شرکت دستاورد خوبی برای گروه بهمن خواهد بود.

وی ادامه داد: این محصول در کنار امپاور ارایه خواهد شد و ظاهر متمایزی نسبت به سایر خودروهای چینی عرضه شده دارد به طوری که از ظاهر لوکس و بروزی برخوردار است.

افشار قوای محرکه این کشنده را از موتور کامینز که ۹۰ درصد خودروهای تجاری از آن استفاده می کنند، دانست و گفت:  موتور ۱۳ لیتری براساس استاندارد یورو ۵ با توان ۵۶۰ اسب بخارو ۲۶۰۰ گشتاور نیوتن متر به همراه شبکه گسترده ای از خدمات پس از فروش از این خودروی تجاری، نمونه مناسبی ساخته است.

افشار با تاکید بر این که درکنار قوای محرکه برای راحتی راننده نیز اهمیت قایل هستیم، تصریح کرد: معتقدیم خریداران خودروی تجاری زمان زیادی را از خودروی خود استفاده می کنند بنابراین خودرو باید از درجه راحتی بالایی برخوردار باشد.

وی از خرید ۶۰ دستگاه کشنده بایک به عنوان محموله نخست خبر داد و افزود: براسای برنامه ریزی انجام شده ۷ دستگاه از این کشنده در بهمن ماه تحویل خریداران خواهد شد.
برچسب ها: گروه بهمن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران