کد خبر : ۵۸۳۶۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
مراقبت از خودروی خریداری شده کمک می‌کند تا بتوانید عمر آن را طولانی‌تر کنید. یکی از موارد مهمی که تأثیر زیادی بر طول عمر خودرو دارد، کفپوش است.

به گزارش خودروکار، شرکت های زیادی در زمینه تولید کفپوش برای انواع خودروها فعالیت دارند اما کدام یک، بهترین است؟ یکی از بهترین خودروهای ایرانی، شاهین است که توانسته در مدت کوتاهی، به یکی از محبوب ترین های بازار خودرو مبدل شود. پس از خرید این خودرو، اولین نیازی که احساس می‌کنید داشتن یک کفپوش برای این خودروی دوست داشتنی است اما چه کفپوشی برای این خودرو مناسب است؟ قطعا دوست دارید کفپوشی که انتخاب می‌کنید از نظر جنس و رنگ به خودروی تازه نفس شما بخورد. 

حال کدام کفپوش شاهین مناسب‌تر است؟ برای یافتن پاسخ این سوال‌ها و همچنین دریافت اطلاعاتی درباره انواع کفپوش، تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

کفپوش خودرو چیست؟

کفپوش خودرو یکی از تجهیزات جانبی اتومبیل محسوب می‌شود که در نگهداریکف کابین نقش مهمی را ایفا می‌کند. کیفیت این محصول به جنس، طرح، میزان بازدهی و مقاومت کفپوش وابسته است.

مصرف کننده اول به رنگ محصول توجه دارد زیرا باید با رنگ و تیپ اتومبیل ست بوده و همخوانی داشته باشد. امروز به دلیل گسترش خودروها با رنگ دلخواه، کفپوش‌هایی هم با رنگ‌های متنوع در رنگ‌های مشکی، طوسی، مارون، زرشکی، آبی و رنگ‌های دیگر تولید می‌شوند

بهترین کفپوش‌ها از جنس چرم و پلی اورتان است که در کفپوش‌های سه بعدی و پنج بعدی به کار می‌روندکفپوش‌ها نه تنها گرد و خاک کفش‌ها را می‌گیرند بلکه در روز‌های بارانی و برفی مانع از گلی شدن کف خودرو می‌شوند تا گرد و خاکدر داخل خودرو پخش نشود

کفپوش خوب و با کیفیت در راحتی راننده نقش مهمی دارد. وقتی نرم و راحت باشد، پاها حس راحتی بیشتری دارند و از سر خوردن پای راننده جلوگیری می‌شود. انواع کفپوش را به سه بعدی و پنج بعدی، پارچه‌ای، پلاستیکی،حصیری، نمدی و ... تقسیم می‌کنند.

هر کدام از انواع نامبرده ویژگی‌های خاص خود را داشته و از لحاظ کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین کاربرد آنها نیز متفاوت است که باعث می‌شود افراد مختلف، نوع مد نظر خود را بر این اساس انتخاب کنند. در اینجا با کفپوش سه بعدی و نسخه آپدیت شده آن، یعنی کفپوش پنج بعدی بیشتر آشنا می‌شویم.

کفپوش سه بعدی خودرو


محبوب ترین نوع کفپوش های خودرو، کفپوش‌های سه بعدی هستند که نمونه‌های گران قیمت در بازار به شمار می‌روند. طراحی و زیبایی این مدل زیرپایی‌های خودرو به نوعی است که فضای مناسبی را در اتومبیل ایجاد می‌کند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های کفپوش سه بعدی خودرو آن می‌پردازیم. 

• این محصولات از جنس های گوناگونی مانند چرم، پی‌وی‌سی و پلاستیکساخته شده‌‌اند .
• جنس این نوع کفپوش به‌ شکلی طراحی شده است که می‌توان آن را به دفعات متعددی شستشو داد
• همچنین به هیچ عنوان آب و خاک به آن نفوذ نکرده و در زیر پا لغزشی ایجاد نمی‌کند. 
• این کفپوش ها طراحی‌های متفاوتی دارند که زیبایی نمای داخل اتومبیل را دو چندان می‌کند.
• پیشرفت تکنولوژی و توانایی اسکن لیزری این مدل‌ها باعث شده است که کفپوش‌ها دقیقا مناسب خودروی مورد نظر باشند و قالب کف اتومبیل را پوشش دهند و به عبارت دیگر، فیت خودروی شما باشند.
• شیارهایی که در کف کفپوش قرار دارد، باعث‌ می‌شود مایعاتی که ریخته می‌شود، در قسمت انتهای کفپوش قرار بگیرد و از کثیف شدن موکت و لیز خوردن آن جلوگیری شود.
• در تغییرات آب و هوایی نمی‌شکند یا نرم نمی‌شود زیرا از مواد عالی و باکیفیت ساخته شده است.

کفپوش پنج بعدی خودرو

چندسالی است که موضوع کفپوش‌های چند بعدی بحث داغ در بازار خودرو است.هر کفپوش به طور کل باید مانع کثیف شدن موکت داخل خودرو شود اما تفاوت اصلی نوع پنج بعدی در جنس محصول و میزان پوشش‌دهی کف خودرو است. 

کف هر خودرو از جمله اتومبیل شاهین، قالب و الگوی خاص خود را دارد. امروزهاین کفپوش‌ پنج بعدی طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است زیرا مانع نفوذ خاک و آب به داخل کابین خودرو می‌شود و لغزشی در زیر پا ایجا نمی‌کند

همچنین تفاوت عمده آن با کفپوش سه بعدی این است که ارتفاع بلندتری دارد وحجم بیشتری از کف خودرو را پوشش می‌دهند. کفپوش پنج بعدی کاملا نرم و منعطف بوده و به راحتی روی خودرو نصب و در هنگام نیاز خارج می‌شود.

در قسمت راننده شاهد الگوی دقیقی در طراحی محصول هستیم که مانع برخورد پدال‌ها به کفپوش می‌شودهمچنین در زیر پای راننده یک قطعه پلاستیک وجود دارد که در طی مصرف طولانی مدت، مانع پارگی می‌شود.

به طور کلی، توصیه ما خرید کفپوش پنج بعدی است که هم پوشش‌دهی بهتری دارد و هم به دلیل چرم مصنوعی ایرانی بکار رفته در آن، در هوای سرد، خشک و شکننده نمی‌شود.

چه کفپوشی برای شاهین بخریم؟


کفپوش یکی از مهمترین مواردی است که خریدار برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل ماشین و همچنین راحتی در داخل کابین، تهیه می‌کند. طراحی این محصولات برای هر مدل ماشین متفاوت است و هر فرد طبق سلیقه و بودجه‌ای که دارد برای خرید آن اقدام می‌کند. 

اگر خودروی شما شاهین است و نمی‌دانید چه کفپوشی را برای محافظت از کف آن تهیه کنید، پیشنهاد ما انواع مدل‌های سه بعدی و پنج بعدی است که قابلیت و کاربردهای بیشتری نسبت به انواع دیگر دارند. 

همچنین اگر قصد خرید این محصول را دارید، بهتر است با توجه به شرایط خودبا جنس‌های مختلف آن آشنا شوید اما مشخصا هیچ کدام از انواع جنس های آن به پای کفپوش چرمی نمی‌رسند؛ چون علاوه بر کلاس و لوکس کردن داخل خودرو، به راحتی تمیز شده و معمولا کفپوش های چرمی ضد آب و ضد خش نیز هستند. بنابراین با تهیه انواع چرمی این دسته از محصولات، می‌توانید یک تجربه بی نظیر از خرید کفپوش خودرو برای خود به ارمغان بیاورید.

خرید کفپوش شاهین

مجموعه کارمت التیمیت انواع این محصولات را برای مدل های مختلف خودرو بابرندهای مختلف، از جمله برای خودروی شاهین به مشتریان خود عرضه می‌کند. از مزایای کفپوش‌های کارمت التیمیت می‌توان به چرم مصنوعی ایرانی با کیفیتاستفاده شده در آن، دوخت بسیار محکم، تنوع رنگی، طراحی جذاب و کیفیت بالا اشاره کرد. 

این مجموعه کفپوش ها را در مدل‌های سه بعدی با کمترین قیمت ممکن و با بالاترین کیفیت عرضه می‌کندنکته جذاب محصولات کارمت التیمیت، 81 ترکیب رنگی مختلف است که می‌توانید برای کفپوش خودروی خود انتخاب کنید 

سخن پایانی

کفپوش‌های سه بعدی و با کیفیت برای تمامی خودروها از جمله خودروی شاهین در پالت رنگ‌های متفاوت در فروشگاه کارمت التیمیت ارائه می‌شود. فروشگاه کارمت التیمیت اقدام به تولید انواع کفپوش خودروهای مختلف از جمله شاهین کرده است. 

انواع مدل‌های سه بعدی و پنج بعدی در این مجموعه برای بیش از ۱۲۰ مدل خودروی خارجی و داخلی وجود دارد و به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین این مجموعه عرضه ‌کننده محصولات بیش از ۳۰ برند مختلف است که می‌توانید کفپوش مناسب برای خودروی شاهین را از میان آنها انتخاب کنید. 

بنابراین شما می‌توانید با توجه به کیفیتی که مد نظر دارید و بودجه خود، یک کفپوش باکیفیت برای کف خودرو شاهین تهیه کنید. برای اطلاع از مشخصات محصولات و خرید، می‌توانید به وبسایت کارمت التیمیت مراجعه کرده و مشاوره رایگان بگیرید. 

هزینه ارسال از این فروشگاه به درب منزل شما رایگان است و شما می‌توانید با انجام خرید آنلاین از کارمت التیمیت، وقت و هزینه کمتری صرف کنید و همچنین قبل از خرید از کارشناسان مجموعه سوالات تخصصی خود را بپرسید.


انتهای پیام/

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران