کد خبر : ۵۸۳۷۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
برای اولین بار در کشور صورت گرفت؛
شرکت سایپا آذین به همت مهندسان و کارشناسان خود و همچنین مجموعه‌های دانش‌بنیان موفق شد، ریل صندلی خودروی شاهین را داخلی‌سازی کند.
به گزارش خودروکار -  امین حسن‌زاده، مدیرعامل شرکت سایپا آذین با اشاره به بومی‌سازی قطعات وارداتی خودرو با هدف خودکفایی و کاهش خروج ارز از کشور،‌گفت: شرکت سایپا آذین به همت مهندسان و کارشناسان خود و همچنین مجموعه‌های دانش‌بنیان موفق شد، ریل صندلی خودروی شاهین را داخلی‌سازی و کشور را از واردات این محصول بی‌نیاز کند.

او با بیان اینکه ریل صندلی خودروی شاهین که بومی‌سازی شده،‌توانسته آزمون‌های بین‌المللی تست ایمنی را با موفقیت سپری کند،‌ افزود: به منظور ارزیابی ایمنی سرنشین‌ها و کاهش آسیب‌ حاصل از تصادف، دو آزمون مهم ایمنی سطح خودرویی مجموعه صندلی جلو چپ و راست خودروی شاهین صورت گرفت. این آزمون شامل تست ضربه از روبرو (برخورد از جلو) در انطباق با استاندارد ECE R94 و تست برخورد جانبی منطبق بر استاندارد ECE R95 در یکی از مراکز تست معتبر اروپایی انجام و نتایج هر دو آزمون برای مجموعه صندلی شاهین با موفقیت همراه بوده است.

مدیرعامل شرکت سایپا آذین گفت: ریل صندلی خودروی شاهین، در مراکز آزمون معتبر داخل کشور نیز مورد آزمون قرار گرفته و تمام تست‌ها موفقیت‌آمیز بوده است.
برچسب ها: سایپا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران