کد خبر : ۵۸۵۰۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
250 شرکت از تامین کنندگان قطعات و طراحان داخلی خودرو برای 3 روز زیر سقف نمایشگاه اشتوتگارت در کنار هم آخرین دستاوردهای این حوزه را به نمایش می گذارند.
به گزارش خبرنگار اعزامی خودروکار، نمایشگاه بین المللی طراحی داخلی خودرو از روز سه شنبه 5 دسامبر کار خود را در محل برگزاری نمایشگاه های شهر اشتوتگارت، آلمان آغاز نموده است. 

اعتبار این رویداد را می توان با شرکت هایی که در آن حاضر هستند سنجید که از جمله مهمترین آن ها می توان به تامین کنندگان قطعات شرکت های مک لارن، فراری، پورشه، مازراتی، فولکس واگن، جنرال موتورز و بی ام و و ... اشاره نمود. 

در رویداد امسال بیش از 250 شرکت که در میان آن ها تامین کنندگان شرکت های بزرگ هم مشاهده می شوند، حضور دارند. 

نمایشگاه تزئینات داخلی خودرو که توسط UKIP Media & Events Ltd. در اشتوتگارت برگزار می شود، یک رویداد برجسته سالانه در صنعت خودرو است. این نمایشگاه به عنوان یک نقطه ملاقات مرکزی برای ارائه و کشف جدیدترین مفاهیم، مواد، منسوجات و اجزای داخلی خودرو عمل می کند.

این نمایشگاه با تنوع و کیفیت محصولات و فن‌آوری‌هایی که برای طراحی فضای داخلی خودرو دارای اهمیت است، توانسته جایگاه خوبی را برای خود در میان رویدادهای خودرویی در اروپا باز کند. این رویداد در مورد آخرین نوآوری ها و روندها، از تولیدکنندگان صندلی گرفته تا تولیدکنندگان قطعات پلاستیکی، ارائه می دهد. همچنین توجه ویژه ای به سطوح منحصر به فرد از جمله پلاستیک های کامپوزیت، پلاستیک های متالایز و می شود. 

نکته برجسته، طیف گسترده لوازم جانبی برای فضای داخلی خودرو است. اینها شامل پوشش سقف، فرش، مواد عایق، سوئیچ ها و منسوجات درخشان است. این نمایشگاه بینشی عمیق از آخرین پیشرفت ها در کیفیت، رنگ، بافت و احساس در طراحی داخلی خودرو ارائه می دهد.

به طور کلی، نمایشگاه داخلی خودرو در اشتوتگارت یک پلتفرم قابل توجه برای متخصصان صنعت خودرو است تا در مورد آخرین نوآوری ها و گرایش ها در طراحی داخلی خودرو مطلع شوند و ایده ها را تبادل کنند.

نمایشگاه داخلی خودرو در 3 روز از سه شنبه، 5 دسامبر تا پنجشنبه، 07. دسامبر 2023 در اشتوتگارت برگزار می شود.



























انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران