کد خبر : ۵۸۵۱۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
مدیرعامل شرکت زامیاد گفت: هدف از تولید در زامیاد صرفا کسب سود نیست بلکه ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از خانواده جزو اهداف این مجموعه است.
به گزارش خودروکار - سعید علی‌زاده، مدیرعامل شرکت زامیاد در حاشیه آیین نکوداشت فرهنگ ایثار و حمایت از خانواده؛ افزود: در هفته‌های اخیر گزارشی از رسانه ملی پخش شد که در آن، شخصی از اهالی استان فارس با ۱۱ فرزند برای امرار معاش خانواده خود از یک وانت نیسان استفاده می‌کرد، همچنین ویدیوی دیگری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که راننده یک وانت نیسان با تخریب دیوار یک کارگاه، جان ۶ نفر را در یک حادثه آتش سوزی نجات می‌داد، این موضوعات بهانه ای شد تا در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در شرکت زامیاد از این دو راننده فداکار و بلند همت تقدیر کنیم.

او افزود: اهدای دو دستگاه خودروی وانت نیسان کمترین کاری بود که می توانستیم برای این دو راننده زحمتکش انجام دهیم و بی تردید برکات این امر خیر در زندگی تمام کارکنان زامیاد جاری خواهد شد.

مدیرعامل زامیاد با اشاره به ویژگی های وانت نیسان گفت: این خودرو به خاطر توان بالا و هزینه های پایین، سال هاست که وسیله امرار معاش خانواده است و نقش مهمی را در ناوگان حمل و نقل کشور ایفا می‌کند.

او تصریح کرد: خوشبختانه امسال شاهد رشد تولید وانت نیسان هستیم و تا پایان سال به آمار تولید ۶۰ هزار دستگاه می‌رسیم.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا برگزار شد و در پایان مراسم ۲ دستگاه وانت نیسان به هر یک از رانندگان سخت کوش اهدا شد.
برچسب ها: سایپا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران