کد خبر : ۵۸۵۸۰
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت کشور گفت: خبری مبنی بر افزایش قیمت گواهی اسقاط تاکسی به ۲۱۰ میلیون تومان منتشر شده که این خبر صحت ندارد و قیمت گواهی اسقاط خودرو ۳۵ میلیون تومان است.
به گزارش خودروکار -آقای محمود مشهدی شریف با بیان اینکه قرار است در جدول معادله سازی، تعداد گواهی اسقاط تعلق گرفته به تاکسی و ون تغییر کند افزود: در حال حاضر به هر تاکسی فرسوده ۲ گواهی اسقاط تعلق می‌گیرد که در جدول معادله سازی قرار است تعداد گواهی اسقاط برای ون‌های تاکسی به ۷ گواهی برسد. همچنین قرار است به هر تاکسی (پژو و سمند) ۴ گواهی تعلق گیرد.

رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت کشور با بیان اینکه افزایش تعداد گواهی اسقاط ضربدر مبلغ ۳۵ میلیون تومان پایه می‌شود، افزود: اگر تعداد گواهی اسقاط ون‌های تاکسی به ۷ گواهی برسد مبلغ این ون‌های تاکسی ۲۴۵ میلیون خواهد شد.

مشهدی شریف در خصوص میزان تردد خودرو‌های فرسوده در کشور، گفت: در حال حاضر ۲.۵ میلیون خودرو فرسوده، ۵۰۰ هزار خودرو عمومی و تجاری فرسوده و ۳.۵ میلیون موتورسیکلت فرسوده در کشور تردد می‌کنند.

گفتنی است؛ به تازگی رئیس مرکز هوا سازمان حفاظت از محیط زیست اعلام کرده، گواهی اسقاط تاکسی ۲۱۰ میلیون تومان شده است که رئیس انجمن مراکز اسقاط آن را تکذیب کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران