کد خبر : ۵۸۶۱۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
گروه بهمن منتخبی از محصولات حمل و نقل شهری، تجاری، سواری، موتورسیکلت خود را در «هفتمین نمایشگاه حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته» در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهد. این خودروساز با سبد متنوعی از محصولات به این نمایشگاه می‌رود.
به گزارش خودروکار - این گروه خودروساز در دسته خودروهای لجستیکی با گزیده‌ای از محصولات تجاری خود حضور دارد. کشنده امپاور BD500، کامیون امپاور BD300 کمپرسی، فورس 12 تن، فورس 6 تن  با کاربری آتش نشانی و حمل زباله از جمله محصولات لجستیکی بهمن دیزل است که به این نمایشگاه می‌رود. این محصولات همواره مورد توجه شهرداری‌ها و شرکت‌های معدنی و فولادی قرار گرفته است.
بهمن دیزل در این نمایشگاه کشنده بایک X9 با 560 اسب بخار قدرت را نمایش داده است. این کشنده را می‌توان قدرتمندترین و مدرن‌ترین کشنده موجود در بازار ایران دانست. 
شرکت سیبا موتور نیز با سری J6 وJ7  فاو را به نمایش می‌گذارد. این شرکت به تازگی فروش سری J6 را آغاز کرده و از عرضه سری J7 به بازار خودرو در آینده نزدیک خبر داده است.
بهمن موتور ون اینرودز، وانت کاپرا و پیکاپ G9 را معرفی می‌کند. این محصولات به دلیل قابلیت مانور بالا، توانایی به کارگیری در کاربری‌های لجستیکی را دارند.

مدرنیزاسیون حمل‌و نقل شهری با گروه بهمن
تاکسی برقی E-QM5 در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد. این خودرو مدرن‌ترین تاکسی برقی بازار است که طی ده ماه اخیر بالغ بر 60هزار دستگاه در کشور چین فروش داشته است. برخی شهرداری‌ها برای واردات این خودرو با BMCARS وارد مذاکره شده‌اند.
اتوبوس 18متری شرکت اسنا (زیر مجموعه گروه بهمن) در این نمایشگاه حضور دارد. اتوبوس‌های اسنا با بهره‌مندی از دوربین‌های همه جانبه در داخل کابین و فضای بیرونی اتوبوس، امنیت و رفاه راننده و مسافران را تامین می‌کنند. این اتوبوس با بهره‌گیری از سیستم تهویه قدرتمند دمای داخل کابین را متعادل می‌کند.
ایران دوچرخ، عضو دیگر گروه بهمن، پیشرفته‌ترین و جدید‌ترین موتورسیکلت‌های برقی و بنزینی خود را معرفی می‌کند.
«هفتمین نمایشگاه حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته» دوشنبه 27 تا 29 آذر از ساعت 10 تا 18 در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.
برچسب ها: گروه بهمن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران