کد خبر : ۵۸۶۵۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
معاون سازمان راهداری:
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اصلاح ۴۶۵ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه خبر داد.
 به گزارش خودروکار -  "رضا اکبری" امروز چهارشنبه در جریان سومین و آخرین روز از هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در نشست خبری افزود: اسفند سال گذشته و با همکاری پلیس راه ۸۸۰ نقطه حادثه خیز در کشور شناسایی شد.

وی بیان داشت: تا امروز اصلاح ۱۸۳ نقطه حادثه خیز اجرایی شده و ۲۲۰ نقطه دیگر را تا پایان سال اجرایی خواهیم کرد و به طور قطع تا پایان سال در مجموع ۴۰۰ نقطه به پایان خواهد رسید.

اکبری همچنین به اصلاح ۲۸۲ نقطه حادثه‌خیز دیگر توسط سازمان راهداری اشاره کرد که خارج از فهرست پلیس بوده است که با احتساب آنها، تا پایان آذر ماه ۴۶۵ نقطه اصلاح شده است.
وی یادآور شد: استانداری‌ها موظف شده‌اند برای نصف دیگری از نقاط باقیمانده حادثه خیز تامین مالی انجام دهند.

این مسوول در ادامه با تاکید بر اینکه مخارج نگهداری جاده‌های کشور باید تامین تا وضعیت جاده‌ها مطلوب شود، بیان داشت: روش‌های مختلفی برای تامین مالی پایدار جاده‌ها در جهان وجود دارد که اخذ عوارض از خودروها، عوارض سوخت و عوارض جاده‌ای از جمله آنها است. در حال حاضر در کشورمان تنها اخذ عوارض از جاده‌ها اجرایی می‌شود.

 
 

برچسب ها: سازمان راهداری
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران