کد خبر : ۵۸۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
شرکت صنایع خودروسازی ایلیا روز گذشته اولین نمایندگی این مجموعه را در شهر بابل افتتاح کرد.
به گزارش خودروکار، نمایندگی خودروسازی ایلیا کد 201 جمالی، طی مراسمی با حضور مدیران این شرکت و سایر مدعوین افتتاح گردید و همچنین از خودرو جدید این شرکت یعنی کراس اوور 7 نفره VGV U75 PLUS با حضور مرتضی روشن کاپیتان تیم ملی و قهرمان اوورال جهان، قهرمان بدنسازی جهان در سال ۲۰۱۸ ومربی تیم ملی رونمایی شد.


P

علی شهنی مدیربازاریابی این شرکت در حاشیه این برنامه با اشاره به فعالیت‌های آینده این شرکت گفت: در حال حاضر صنایع خودروسازی ایلیا بر روی برنامه عرضه خودروی برقی از یک برند معتبر فعالیت می‌کند و قرار است بزودی نمونه‌های این خودرو وارد کشور شود و احتمالاً این خودرو در نمایشگاه تهران 1402 رونمایی خواهد شد.




او در ادامه افزود: پیکاپ جدید خودروسازی ایلیا که در نمایشگاه مشهد قول معرفی آن را داده بودیم نیز احتمالاً در نمایشگاه خودرو تهران 1402 معرفی شود.
 به گفته علی شهنی، کارخانه صنایع خودروسازی ایلیا با ارتقاء‌های جدید و به‌روزرسانی‌هایی که داشته ظرفیت تولید این کارخانه از 3 دستگاه در یک شیفت به 12 دستگاه در شیفت (روزانه) افزایش یافته است. این اقدام نه‌تنها نشان از توانایی افزایش حجم تولید، بلکه از پیشرفت‌های چشمگیر در فرایندهای تولیدی ایلیا خبر می‌دهد. با روند پیش رو این عدد تا پایان سال به 20 دستگاه نیز خواهد رسید.
امید الفتی مدیر روابط عمومی خودروسازی ایلیا در ادامه این مراسم خودرو VGV را برای مشتریان و حاضران در برنامه معرفی و مشخصات فنی، امکانات و تجهیزات این خودرو اعلام کرد. به بیان مدیر روابط عمومی ایلیا قیمت حدودی خودرو VGV U75 PLUS دو میلیارد تومان خواهد بود و پیش فروش این خودرو تا قبل از پایان 1402 آغاز خواهد شد و تحویل خودرو سال 1403 است.
براساس اعلام مسئولان این شرکت و با تصمیم مدیرعامل خودروسازی ایلیا، به مناسبت افتتاحیه نمایندگی این شرکت در شهر بابل، به مدت یک هفته شرایط ویژه فروش شاسی بلند دایون Y7 در نظر گرفته شده است و به 10 نفر اولی که طی این یک هفته فقط در این نمایندگی ثبت نام داشته باشند، خودرو به صورت تحویل فوری خواهد بود و تمام افرادی که در بازه زمانی عنوان شده در نمایندگی کد 201 جمالی ثبت نام کنند، 30 میلیون تومان تخفیف خرید دریافت خواهند کرد.
نمایندگی کد 201 صنایع خودروسازی ایلیا در شهر بابل، کیلومتر 3 بابل به بابلسر، ورودی هادی شهر، 50 متر قبل از خیابان صنعت واقع شده است.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران