کد خبر : ۵۸۶۷۵
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
بخش دوم: قدرت و ایمنی
آریزو 8 به‌عنوان یک سدان لوکس قرار است در جایگاه پرچمدار جدید فونیکس شناخته شود. این خودرو یک محصول استراتژیک است که با فرآیند دقیق طراحی، با هدف افزایش انتخاب برای مشتریان، تولید می‌شود.
به گزارش خودروکار، آریزو 8 به‌عنوان محصولی با هدف ارتقای سطح سدان‌ها، دارای فاصله 2790 میلی‌متری بین دو محور و طول بدنه 4780 میلی‌متر، که طول بدنه این محصول، گواه از اعتماد به نفس فونیکس برای ارتقای محصول و ورود به سطح جدیدی از سدان‌هاست. همواره یکی از ویژگی‌های خودرو که در کانون توجه قرار دارد، موتور محصول است.

 
موتور قدرتمند
آریزو 8 با موتور 2 لیتری TGDI در واقع به پیشرانه‌ای تحسین‌شده مجهز است و با پشتیبانی از سیستم هوشمند احتراق (iHEC)، فناوری توربوشارژ با پاسخ سریع، فناوری توربوشارژ با اینرسی اندک، سیستم مدیریت حرارتی گرمایش سریع، علاوه بر وزن سبک و فناوری کاهش اصطکاک می‌تواند گشتاور 390 نیوتن متر و حداکثر توان 254 اسب بخار را ارائه دهد و عنوان قوی‌ترین پیشرانه در میان رقبا را به خود اختصاص دهد.
آریزو 8 علاوه بر این، با گیربکس 7 سرعته WDCT موثر بهره می‌برد که که در مرسدس بنز کلاس  A و BMW سری X نیز استفاده شده است. این خودرو با افزایش راندمان سوخت 5٪ - 9٪ و راندمان مکانیکی جامع 96٪، می تواند خروجی بهتر و مصرف انرژی کمتر را تضمین کند.
 
شکوهمند با سواری راحت
بنابراین، با ترکیب این پیشرانه عالی، آریزو 8 نه تنها با شتاب 0 تا 100 کیلومتری 7.6 ثانیه به عنوان برترین در کلاس خود دست می‌یابد، بلکه کارایی را نیز به ارمغان می‌آورد و مصرف سوخت کمتری معادل 6.8 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر را به ثبت رسانده است.
علاوه بر این، آریزو 8 از سه حالت eco، sport و normal نیز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند لذت رانندگی را در عین رفع نیازهای مشتریان مختلف افزایش دهد. از نظر عملکرد، شاسی آریزو 8 تحت تیونینگ تجربه رانندگی توسط متخصصان بین المللی قرار گرفته است که تجربه رانندگی یک خودروی لوکس را برای کاربران فراهم می‌کند.


طراحی شده برای نهایت ایمنی
با توجه به ایمنی، آریزو 8 از هیچ تلاشی برای ارائه یک تضمین امنیتی پنج ستاره به کاربران دریغ نمی‌کند. خودروی جدید بر اساس استانداردهای ایمنی پنج ستاره جهانی NCAP طراحی شده است و دارای بیش از 80 درصد فولاد با استحکام بالاست. در میان ویژگی‌های ایمنی آریزو 8، می‌توان به ساختار منحصر به فرد حلقه درب یکپارچه در همان سطح، سه مسیر جذب انرژی برخورد، و طراحی جعبه جذب انرژی دوگانه تیرآهن متقاطع سپر جلو، به طور مشترک یکپارچگی ساختاری کابین را تضمین می کند و احساس ایمنی فراتر از سطح را به ارمغان می آورد. آریزو 8 به 10 کیسه هوای منحصر به فرد در بین همتایان خود مجهز است و حفاظت ایمنی جامع را افزایش می‌دهد و بروز حوادث ثانویه را برای سرنشینان می‌کاهد. از نظر سفر هوشمند و ایمن، آریزو 8 نیز مثل تیگو 8 پرو مکس با 13 عملکرد از مجموعه رادارهای سیستم کمکی رانندگی پیشرفته (ADAS) از جمله رادارهای نقطه کور، رادارهای خطی، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبقی و... پیمایش می‌کند که تفاوت خود را در کاهش تصادفات به خوبی نشان می‌دهد.
ورود مدل پرچمدار فونیکس به بازار، نشان دهنده اجرای استراتژی اصلی فونیکس است که یک بار دیگر با قدرت محصول قوی خود به عنوان یک رهبر در سدان‌ها خواهد درخشید.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران