کد خبر : ۵۸۷۴۴
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
اکستریم، جدیدترین نشان تجاری مدیران خودرو به عنوان لوکس ترین برند خودرویی مونتاژی در ایران، به صورت رسمی رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار -   حسین شریعت عضو هیأت مدیره مدیران خودرو در این مراسم با اشاره به فعالیت ۲۰ ساله این شرکت در بازار خودرو ایران گفت: در نظر داریم لوکس ترین خودروی مونتاژی کشور را در مدیران خودرو به تولید برسانیم.
امید هاتفی، مدیر فروش برند اکستریم نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه شرکت چری با ایجاد برند اکسید که در ایران با نام اکستریم فعالیت و سعی در عرضه محصولات پریمیوم با قیمت اقتصادی خواهد کرد.

براساس این گزارش، ماهیت اکستریم در شعار  Born For More (آمده برای بیشتر) نهفته است و اکستریم برای دستیابی به آن از نظر تکنولوژیکی هیچ محدودیتی را قائل نیست. اکستریم در تلاش است با تولید و عرضه محصولاتی لوکس در ایران، مرزهای تکنولوژی و لوکس بودن را در صنعت خودروسازی ایران جا به جا کند و جایگاه خود را به عنوان رهبر بازار خودروهای لوکس و خودروساز پیشرو به دست آورد. 
بر اساس این گزارش، اکستریم در سال ۲۰۰۸ در راستای جهانی شدن هم زمان با همکاری با خودروسازان معتبر دنیا، اقدام به راه اندازی ۵ مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان کرد و تعداد زیادی از مهندسان سرشناس خودروسازان بزرگ دنیا از جمله ب ام و، جگوار لندروور و ...  را استخدام کرد. 
 در سال ۲۰۱۲ شرکت مادر با سرمایه گذاری مشترک با جگوار لندروور وارد فاز جدیدی از همکاری بین المللی شد و با توجه به مزایای این دو شرکت، شرکت مادر از نظر دانش فنی و تکنولوژی پیشرفت قابل توجهی کرد که این همکاری زمینه ساز تاسیس برند اکستریم شد.
مدیر فروش
 این برند نخستین بار در سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به جهان خودرو معرفی شد. جایی که محصولات این برند به دلیل بهره‌گیری از طراحی داخلی و خارجی لوکس، امکانات جذاب و البته تکنولوژی پیشرفته توجه زیادی را به خود جلب کردند.
وی تصریح کرد: در سال ۲۰۲۰ برند (اکسید)اکستریم به عنوان خودروساز لوکس و پیشرو راه اندازی شد و برای جلب اعتماد مشتریان و تولید محصولات با کیفیت از مطرح ترین تامین کنندگان بین المللی مانند بورگ وارنر(تولیدکننده سیستم ترانفسر کیس)، بوش (سیستم برق)، آیسین (تولیدکننده گیربکس)، مگنا (تولیدکننده شاسی) و … استفاده کرد به گونه‌ای که هر یک از این تامین کنندگان نقش کلیدی در تامین قطعات کلیدی محصولات اکستریم دارند.
بنا به این گزارش این برند تجاری با عرضه دو شاسی بلند اکستریم VX و اکستریم TXL فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
این دو خودرو پیش از این در نمایشگاه خودرو اصفهان برای عموم به نمایش گذاشته شد و مراسم تست درایو این خودروها نیز در تهران برگزار شد.




انتهای پیام/
برچسب ها: مدیران خودرو
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران