کد خبر : ۵۸۷۵
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
شرکت فولکس واگن اعضای جدید خانواده گلف که با بهبود قدرت و ارتقاء فناوری ساخته شده‌اند را در نمایشگاه خودرو نیویورک به نمایش گذاشت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، تقویت و به‌روز رسانی اعضای خانواده گلف یکی از کارهای مهم شرکت فولکس واگن در سال جاری است که به مذاق دوست داران این مدل خودروها خوش آمد و این اقدام، امری مهم در جهت جلب رضایت علاقه مندان به این خودرو محبوب شرکت فولکس واگن به حساب می‌آید.

حال شرکت فولکس واگن این خودروهای به‌روز شده را به نیویورک آورده تا در بزرگترین نمایشگاه خودرو آمریکا و یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های خودرو جهان در معرض دید قرار دهد.



در کنار مدل استاندار گلف، مدل‌های GTI، R، Alltrack، Sportwagen، e-Golf و ... دیگر اعضای این خانواده تازه به‌روز شده را تشکیل می‌دهند.



در تمامی مدل‌ها شاهد افزایش قدرت و تغییرات صورت گرفته در جلو پنجره، چراغ‌های ترمز LED و چراغ‌های جلو هستیم. همچنین قابلیت روشن شدن خودکار چراغ‌ها نیز به مدل‌های جدید گلف اضافه شده است.



مدل استاندارد گلف از پیشرانه‌ای 1.8 لیتری با توان تولید قدرت 170 اسب بخاری و گشتاوری 270 نیوتون متری بهره می‌برد.

مدل GTI دارای قدرت 210 اسب بخاری و گشتاوری 350 نیوتون متری است و قدرت آن به همراه کیت پرفورمنس، تا 225 اسب بخار نیز می‌رسد. این مدل از خانواده گلف با دو  مدل جعبه دنده 6 سرعته دستی و جعبه دنده  DSG روانه بازار خواهد شد. DSG جعبه دنده‌های اتوماتیک دو کلاچه فولکس واگن با قابلیت تعویض دنده دستی در دو مدل 6 سرعته و 7 سرعته  هستند.

در زیر کاپوت مدل Golf R نیز پیشرانه‌ای 2.0 لیتری مجهز به توربو شارژ تعبیه شده است که قدرت 310 اسب بخاری را در دسترس خودرو می‌گذارد.



بنابر اعلام فولکس واگن محصولات جدید و به‌روز شده خانواده گلف، با مدل‌های سابق تفاوت قیمت فاحشی نخواهد داشت و دوست داران این خودرو‌ها با افزایش قیمت زیادی رو به رو نخواهند شد.




 








مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otopark.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران