کد خبر : ۵۸۷۷۱
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
با درایت و همراهی دولت و مدیریت شهری در هفته اول اسفند ۱۴۰۲؛
نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با درایت و همراهی دولت و مدیریت شهری، و با شعار پیش به سوی آسمان آبی، ۳ تا ۶ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
به گزارش خودروکار، رشد و توسعه صنعت خودرو با معرفی تولیدات و خودروهای جدید، معرفی خودروهای برقی، هیبریدی، پلاگین هیبرید و هوشمند در حمل و نقل عمومی و شخصی با هدف حمایت از این استراتژی و کمک به گسترش این خودروها در کشور و ... از جمله اهداف برپایی نمایشگاه خودرو تهران اعلام شده است.


بنابراین گزارش، با توجه به رویکرد دولت سیزدهم برای حضور و بروز معنادار صنعت خودروسازی کشور در تولید و عرضه خودروهای برقی و هوشمند، متولیان نمایشگاه خودرو تهران تصمیم دارند تا در مسیر حرکت دولت، بیش از پیش به برنامه های هدف گذاری شده، معرفی دستاوردها و تولیدات جدید خودرویی کشور برپایه فناوری های نوین و پاک بپردازد.

بیراه نیست چنانچه بگوییم که کمک به برقی سازی صنعت خودرو، مهمترین هدف‌ برای برپایی پنجمین نمایشگاه خودرو تهران خواهد بود تا در کنار معرفی و عرضه تولیدات جدید خودرویی کشور در دو بخش سواری و سنگین، شاهد معرفی توانمندی های موجود در بخش برقی سازی خودروسازی باشیم.

این گزارش می افزاید: نمایشگاه خودرو تهران می تواند محل مناسبی برای آگاه سازی جامعه و متولیان امر از مسیر برقی سازی و هوشمندسازی صنعت خودرو کشور باشد تا در گام اول نسبت به برطرف کردن چالش های این مسیر هم در بخش دولتی و هم بخش خصوصی اقدامات مثمرثمر پیاده و اجرا شود و پس از آن، بیش از پیش با ایجاد زیرساخت مناسب به «ما می توانیم» در خودروسازی اعتماد داشته باشیم.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران