کد خبر : ۵۸۷۸۴
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
رئیس پلیس راهور فراجا سردار سیدکمال هادیان‌فر در خصوص ترفند کلاهبرداران مجازی مبنی بر فروش خودروهای دست دوم خارجی هشدار داد و گفت: تا امروز حتی یک خودروی دست دوم وارد کشور نشده است.
به گزارش خودروکار - رئیس پلیس راهور فراجا سردار سید کمال هادیانفر در خصوص واردات خودروهای دست دوم اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که امروز گزارشات زیادی در خصوص آن داریم بحث پیش فروش خودروهای دست دوم خارجی است.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: هنوز آیین نامه اجرایی در خصوص خودروهای دست دوم خارجی در دولت محترم نهایی نشده است؛ اگرچه جلسات زیادی گذاشته شده ولی هنوز موارد نهایی نشده و با توجه به آنکه آیین نامه نهایی نیست حجم موتور، شرایط قیمت و عوارض گمرکی مشخص نشده است؛ حتی در خصوص منشأ ارز که باید خارجی باشد و در دستورالعمل مشخص شده نیز ابلاغی صورت نگرفته است.

 وی افزود۰: دوستان گزارشاتی ارائه دادند مبنی بر اینکه در فضای مجازی همچون اینستاگرام و تلگرام برخی افراد قصد سوء استفاده داشته و با کلاهبرداری پیش فروش می‌کنند؛ مثلاً فیلمی را در امارات می‌گیرند که قیمت این ماشین اینقدر است۰؛ اگر این ماشین را می‌خواهید به فلان جا مراجعه کنید و آن‌قدر دلار یا ریال بدهید.

 سردار هادیان فر به شهروندان توصیه کرد: این اقدامات را انجام ندهند چرا که هنوز دستورالعمل اجرایی صادر نشده و هیچ کدام اجازه واردات ندارند و باید گفت تا امروز حتی یک دستگاه خودروی دست دوم نیز وارد کشور نشده است.

 رئیس پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: متقاضیان خرید خودرو باید هوشیارتر عمل کرده و تا از طریق دولت یا پلیس راهور به صورت رسمی در این خصوص صحبت نشده و موانع برطرف نشده است به کسی پول پرداخت نکنند تا فردا دچار مشکل نشوند.
برچسب ها: پلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران