کد خبر : ۵۸۸۰۵
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین دیگر در بزرگراه صدر و آجودانیه در حین لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز توقیف شدند.
به گزارش خودروکار - سرهنگ فیروز کشیر با اعلام اینکه توقیف موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت ادامه دارد، گفت: برخورد با این نوع از هنجارشکنی و ایجاد ناامنی توسط عده‌ای انگشت شمار که نظم و آسایش عمومی جامعه را با تردد، لایی کشی و انجام حرکات مخاطره‌آمیز و ایجاد سر و صدای توسط این موتورسیکلت‌های سنگین در سطح معابر شهر تهران ادامه دارد و پلیس اجازه این کارها و اقدامات را به آنان نخواهد داد.

وی افزود: در همین راستا شب گذشته و در ساعت ۱۹:۰۰ در مسیر تقاطع آجودانیه یک دستگاه موتورسیکلت کاوازاکی ۱۰۰۰ سی سی با یک دستگاه سواری برخورد که پس از حضور همکاران و بررسی صحنه، موتورسیکلت به پارکینگ منتقل می‌شود.

سرهنگ کشیر گفت: همچنین در ساعت ۱۵:۱۵ روز جمعه در محدوده بزرگراه صدر در اجرای طرح مشترک مهار توسط عوامل بزرگراهی و نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ، یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۳۰۰ سی سی توقیف و روانه پارکینگ شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: این نوع برخوردها خواست و مطالبه شهروندان است و پلیس راهور تهران بزرگ خود را ملزم و متعهد به پاسخگویی به درخواست‌های مردمی می‌داند و باید قبل از هرگونه اتفاق و حادثه‌ای از آن جلوگیری کند که در خصوص برخورد با تردد و ایجاد مزاحمت‌های موتورسیکلت سنگین نیز قبل از آنکه جان خود و دیگر شهروندان را به مخاطره بیاندازند از تردد آنها در هر جایی از پایتخت باشد جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ کشیر به دارندگان و راکبان موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و مجوز هشدار و تذکر داد که به هیچ عنوان در سطح معابر شهر تهران تردد نکنند چرا که به محض رؤیت این موتورسیکلت‌ها بخاطر امنیت تردد و حفظ جان خود راکبان و دیگر رانندگان و شهروندان، توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ توقیف و به پارکینگ انتقال خواهند داد.
برچسب ها: پلیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران