کد خبر : ۵۸۸۰۶
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
صبح امروز خبر انفجار یک خودرو در مسیر زنجان به قزوین و فوت دو تن از هموطنان بار دیگر مردم را عزادار کرد.
به گزارش خودروکار، راننده خودرو منفجر شده که یک دستگاه خودروی 206 تولیدی سال 1400 بوده پس از گاز نخوردن خودرو مجبور به توقف در کنار جاده می‌شود، راننده که به همراه یکی از دوستانش در مسیر زنجان به قزوین در حال تردد بوده پس از توقف خودرو، با امداد خودرو تماس گرفته و پس از ارتباط با کارشناسان پاسخگو و اعلام مشکل پیش آمده منتظر امدادکاران اعزامی می‌ماند تا بتواند مشکل خودرو را حل کرده و به مقصد برسد.


پس از گذشت مدت زمانی امداد کاران امداد خودرو به محل رسیده و شروع به عیب یابی و رفع خودرو می‌کنند و پس از دریافت اتمام کار و دریافت مبلغی بیش از تعرفه‌های عادی در تعمیرگاه‌ها، محل را ترک می‌کنند اما نه تنها خودرو را به درستی تعمیر نکرده بلکه باعث اتفاق هولناکی نیز می‌شوند.
پس از ترک کردن محل توسط امداد کاران، صاحب خودرو سوار شده و به مسیر خود ادامه می‌دهد بدون اینکه از اتفاق ناگوار پیش رویش خبر داشته باشد، سیم‌های برق خودرو به دلیل تعمیرات اشتباه و غیر حرفه‌ای امدادکاران امداد خودروی تقلبی اتصالی کرده و باعث انفجار و آتش سوزی می‌شود.
در این سانحه راننده خودرو و سرنشین فورا به بیمارستان منتقل شدند اما متاسفانه به دلیل انفجار گسترده و آتش سوزی، علیرغم تلاش‌های بی وقفه کادر درمان، جان خود را از دست دادند.
 

پس از وقوع این حادثه دلخراش رئیس پلیس محور مواصلاتی اتوبان زنجان قزوین عنوان کردند:
متاسفانه به دلیل استفاده از خدمات امداد خودرویی متقلب و افرادی مبتدی به جای امداد کار و تعمیرکاری حرفه‌ای، شاهد وقوع چنین حادثه دلخراشی بودیم و امیدواریم که در آینده با توجه به هشدارهای پلیس راهنمایی و رانندگی و توجه هموطنان و مسافران عزیز دیگر شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم و تمامی مسافران بتوانند با سلامت کامل به مقصد برسند.
هم‌چنین ایشان در ادامه متذکر شدند که پس از بارها هشدار باز هم شاهد استفاده همشهریان از امداد خودروهای تقلبی با افرادی دزد و شیاد هستیم و بهتر است که باز هم به همشهریان هشدار دهیم که در صورت لزوم و ایجاد مشکل فنی و یا برقی در خودرویتان فقط و فقط با امداد خودرو منوچهر بهرامی تماس بگیرید.
امداد خودرو منوچهر بهرامی بهترین، بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین نمایندگی امداد خودرو زنجان قزوین است که با کادری مجرب و آموزش دیده در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به هموطنانی است که در محور مواصلاتی زنجان به قزوین در حال تردد هستند و با تعرفه‌های اقتصادی و مقرون به صرفه در مدت زمانی بسیار کوتاه، مشکل خودرویتان را به صورت دقیق و اصولی رفع خواهند کرد و بهتر است تمامی افرادی که قصد دارند از این جاده عبور کنند شماره امداد خودرو زنجان قزوین را به خاطر سپرده و یا در گوشی تلفن همراه یا بر روی کاغذ یادداشت کرده و کنار سایر مدارک خودرویشان به همراه داشته باشند تا بتوانند با خیالی آسوده خودرویشان را در هر نقطه از این مسیر که هستند تعمیر کنند.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران