کد خبر : ۵۸۸۴۵
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
به‌تازگی ایلان ماسک بحث طرفداران حول تبدیل شدن سایبرتراک به خودروی پلیس را تایید کرده است.
به گزارش خودروکار - خودروی سایبرتراک شرکت تسلا یک وانت معمولی نیست. این یک خودرو آینده‌نگرانه است که می‌تواند در برابر گلوله‌ها مقاومت کند، مانند یک موشک شتاب بگیرد و مانند وسیله نقلیه‌ای در یک فیلم علمی‌تخیلی به نظر برسد. به گفته ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، این خودرو همچنین می‌تواند بهترین وسیله نقلیه برای پلیس باشد.

ایلان ماسک به‌تازگی در شبکه اجتماعی ایکس اظهار کرده که فکر می‌کند داشتن چند واحد پلیس مجهز به تسلا ایده خوبی خواهد بود. اظهارات او در پاسخ به پستی از سوی اداره پلیس روزنبرگ در تگزاس بود که به استفاده از خودروهای تسلا در ناوگانش ابراز علاقه کرده بود.

 اگرچه این ایده‌ جدیدی نیست، اما سروصدای دیگری در مورد تبدیل شدن سایبرتراک تسلا به یک ماشین پلیس به وجود آورد.

 اداره پلیس روزنبرگ تصویری از یک سایبرتراک را در ایکس به اشتراک گذاشت و از ماسک نظر خواست و نوشت: آیا سایبرتراک یک خودروی پلیس خوب خواهد بود؟ پیدا کردن وسایل نقلیه جدید برای تکمیل واحدهای پلیس قدیمی‌مان سخت است. آیا باید در سال ۲۰۲۴ تغییری ایجاد کنیم؟

این پست سروصدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرد و واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. برخی از کاربران ایده یک ناوگان پلیس از سایبرتراک‌ها را به سخره گرفتند و گفتند که شارژ آن در طول تعقیب‌وگریز تمام می‌شود یا آتش می‌گیرد.

 دیگران این ایده را تحسین کردند و گفتند که این یک راه عالی برای صرفه‌جویی در هزینه بنزین و تعمیر و نگهداری خودروها خواهد بود. اما ماسک به‌وضوح از این ایده حمایت کرد. او به روزنبرگ پاسخ داد و گفت که داشتن چند واحد پلیس مجهز به تسلا ایده خوبی است.

سایبرتراک به عنوان یک وسیله نقلیه پلیس مزایای زیادی دارد. بدنه فولادی ضدزنگ بادوام آن می‌تواند در برابر فرورفتگی و خراش و حتی شلیک سلاح‌های کوچک مقاومت کند. این خودرو دارای یک موتور الکتریکی قدرتمند است که می‌تواند در کمتر از سه ثانیه از صفر تا ۶۰مایل در ساعت برسد که سرعت آن را نسبت به اکثر خودروهای اسپورت بیشتر کند. سایبرتراک همچنین ظاهری تهدیدآمیز و کمی ترسناک دارد.با این وجود این وسیله نقلیه هنوز باید برای تولید انبوه آماده شود.

 

تسلا هنوز در حال کار روی نهایی کردن طراحی و ویژگی‌های آن است و انتظار می‌رود تحویل آن در اواخر سال ۲۰۲۴ آغاز شود. این خودرو متقاضیان زیادی نیز دارد و بیش از یک میلیون رزرو در حال حاضر توسط مشتریان مشتاق انجام شده است. بنابراین، اداره پلیس روزنبرگ ممکن است قبل از به دست آوردن یک سایبرتراک مجبور شود کمی صبر کند. 

اما آنها در این میان گزینه‌های دیگری نیز دارند. آنها می‌توانند مدل Y یا مدل ۳ تسلا را انتخاب کنند که در حال حاضر در دسترس هستند و قابل‌اعتماد و کارآمد به حساب می‌آیند. فارغ از این نوع خودرو، وسایل نقلیه تسلا می‌تواند آینده حمل‌و‌نقل پلیس را رقم بزند.

 آنها ترکیبی از عملکرد، ایمنی و پایداری را ارائه می‌دهند که مقابله با آن دشوار است و همان‌طور که ماسک گفت، این ایده خوبی است.
برچسب ها: تسلا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران