کد خبر : ۵۸۹۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
پلتفرم اوبر و خودروساز کره جنوبی کیا در جریان نمایشگاه بین‌المللی سی‌ای‌اس در لاس‌وگاس از امضای توافق‌نامه‌ای برای تولید خودروهای الکتریکی خبر دادند.
به گزارش خودروکار -ر کیا و اوبر قرارداد مهمی را برای توسعه و استقرار وسایل نقلیه الکتریکی هدفمند (PBV) امضا کرده‌اند که به طور خاص برای سواری طراحی شده‌اند که گامی مهم به سوی آینده‌ای سبزتر است.

 دو شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی مشترک اعلام کردند که متعهد به همکاری در توسعه و استقرار برنامه‌ریزی‌شده کیا سری جدید خودروهای الکتریکی آن هستند. کیا خودروهای جدیدی را معرفی کرد که می‌توان آنها را برای ایجاد انواع مختلف خودرو تعویض کرد. PBV‌های کیا فراتر از حمل‌ونقل هستند.

آنها به عنوان پلتفرم‌هایی برای نوآوری در نظر گرفته می‌شوند که به طور بالقوه شامل سیستم‌های اطلاعات سرگرمی تعاملی داخل خودرو، فناوری پیشرفته ایمنی و حتی محیط‌های سواری شخصی‌شده می‌شوند و این امر فرصت‌های هیجان‌انگیزی برای خدمات و تجربیات جدید در اکوسیستم سواری باز می‌کند.

 به نقل از خبرگزاری فرانسه، سوزان اندرسون، معاون توسعه تجارت جهانی Uber، گفت: رانندگان در پلتفرم اوبر در حال حاضر اولین استفاده‌کنندگان از خودروهای الکتریکی هستند. هدف از این همکاری، دسترسی بیشتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن وسایل نقلیه الکتریکی برای رانندگان اوبر است. کیا و اوبر با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا هزینه کل مالکیت خودرو برای PBVها را کاهش دهند و آنها را به گزینه‌ای جذاب‌تر برای رانندگان تبدیل کنند. هدف کیا تولید ۱۵۰ هزار دستگاه پلتفرم فراتر از خودرو (PBV) تا سال ۲۰۲۵ و افزایش منظم این میزان به ۳۰۰هزار دستگاه در سال تا سال ۲۰۳۰ است.

مشارکت کیا و اوبر گامی مهم به سوی آینده‌ای است که در آن جابه‌جایی پایدار، سفارشی و راحت برای همه قابل‌دسترسی باشد. این دو شرکت با ترکیب تخصص و چشم‌انداز بلندپروازانه خود، موقعیت خوبی برای تغییر شکل چشم‌انداز حمل‌ونقل و ایجاد آینده‌ای پایدارتر برای نسل‌های آینده دارند.
برچسب ها: خودروی برقی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران