کد خبر : ۵۸۹۷۱
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
راه سبز ملت در شهر آفتاب تهران
در جوامع و شهرهای شلوغ و پرجمعیت امروزی که ترافیک مبدل به یکی از معضلات اساسی جامعه شهری شده، وسایل نقلیه سبک اعم از دوچرخه و موتورسیکلت از جمله مهمترین ابزارهای حمل و نقل به‌شمار می‌روند که نقشی اساسی و تعیین کننده در جریان زندگی روزمره شهروندان ایفا می‌نمایند.

به گزارش خودروکار، با این همه این وسایل نقلیه علیرغم سهولت تردد و سبکی همواره در معرض خطرات بیشماری قرار دارند که از جانب خودروها آنها را تهدید می‌نماید، همواره شاهد هستیم که در بخش قابل توجهی از حوادث ناخواسته شهری راکبین این وسایل نقلیه سبک دچار حادثه و خسارات سخت می‌شوند.

براین اساس شرکت بیمه ملت به‌عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌های فعال در زمینه صدور بیمه‌نامه‌های موتورسیکلت و دوچرخه اقدام به ارائه یک محصول انحصاری و ابتکاری و نوآورانه به نام راه سبز ملت نموده که هم اینک در غرفه این شرکت در نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت، وسایل نقلیه موتوری، هیبریدی و قطعات یدکی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تهران قابل دسترس است.

بیمه‌نامه راه سبز ملت یک بیمه‌نامه جامع برای پوشش ریسک و خطراتی ارائه کرده که دوچرخه‌سواران با آنها مواجه هستند به‌نحوی که حتی خسارت جانی احتمالی دوچرخه‌سواری، خسارت شخص ثالث و خسارت وارده به دوچرخه هم تحت پوشش جبران هزینه و خسارت این بیمه‌نامه قرار دارد.

در غرفه بیمه ملت که در این نمایشگاه مورد استقبال بی‌سابقه و گسترده مردم و مراجعه‌کنندگان قرار گرفته، می‌توان با جزئیات باارزش این طرح آشنا شد، از جمله اینکه شرکت بیمه ملت، بیمه‌نامه بدنه موتورسیکلت به‌عنوان یک پوشش خوب و انحصاری هم ارائه می‌نماید که شامل پوشش‌های اصلی و اضافی به‌جز سرقت کلی و جزئی بوده و پوشش سرقت کلی فقط برای موتور سیکلت هایی ارائه می‌شود که ارزش آنها بیش از یک میلیارد ریال است.

این بیمه‌نامه برای موتورسیکلت‌های معمولی با ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون ریال و برقی بیش از ۱۰۰ میلیون ریال هم قابلیت صدور دارد.

گفتنی‌ است نمایشگاه دوچرخه و موتور سیکلت از روز چهارشنبه ۲۰ دیماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تهران شروع بکار کرده و تا شنبه ۲۳ دی‌ماه ادامه خواهد داشت. کارشناسان شرکت بیمه در غرفه این شرکت آماده پاسخگویی به سوالات مراجعه کنندگان می‌باشند.

بیمه ملت

برچسب ها: بیمه ملت ، صنعت بیمه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران