کد خبر : ۵۹۱۵۹
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
شرکت مدیران خودرو طی مراسمی به صورت رسمی از فونیکس آریزو 8 رونمایی کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار - در این مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو، چری، جمعی از هنرمندان و نیز اصحاب رسانه های تخصصی خودرویی برگزار شد، من جانشین مدیرعامل مدیران خودرو از برنامه ریزی گسترده این شرکت برای افزایش فعالیت در سال آینده خبر داد و اعلام کرد، فونیکس NEV در سال آینده نقش پر رنگی در عرضه محصولات دوست دار محیط زیست ایفا خواهد کرد.

کامبیز دیرباز بازیگر و سفیر برند فونیکس در ایران نیز در ادامه با اشاره به تجربیات خود از 2 سال رانندگی با محصولات فونیکس، کیفیت این محصولات را فراتر از نام "چینی" توصیف کرد و گفت: به طور قطع فونیکس در سال آینده موفق تر از گذشته خواهد بود.

 سپهر عظیمی از تیم محصول برند فونیکس نیز توضیحاتی در مورد ویژگی های کلیدی آریزو 8 ارایه کرد.

عظیمی از ورود برند فونیکس به رقابت در کلاس سدان های سگمنت D به عنوان نقطه عطفی در فعالیت های این شرکت یاد کرد.

فونکیس آریزو ۸، سدان متوسط خانوادگی است که در ایران لقب لوکس ترین سدان مونتاژی را خواهد گرفت.

این خودرو  را می‌توان لوکس‌ترین و قدرتمندترین عضو حال حاضر خانواده آریزو مدیران خودرو دانست. علاوه بر این، با توجه به مشخصات فنی و سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی، می‌توان آن را به عنوان لوکس‌ترین سدان مونتاژی ‌در کشور نیز قلمداد کرد.

این خودرو مجهز به موتور 2 لیتری توربو GDi با ۲۵۴ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور است و  گیربکس این خودرو از نوع ۷ دنده دو کلاچه بوده و در محور عقب از سیستم تعلیق مولتی لینک استفاده می کند.


چری آریزو 8 به 10 ایربگ برای راننده، سرنشین جلو، جانبی جلو، جانبی عقب، زانویی راننده، زانویی سرنشین و پرده ای مجهز است. وجود امکاناتی نظیر سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم کنترل کشش TCS، سیستم کمک حرکت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی و رادارهای مختلف نیز به ایمن تر کردن تجربه رانندگی با این خودرو کمک شایانی کرده است.



آریزو 8 همچنین به مجموعه‌ای کامل از سیستم های دستیار رانندگی ADAS نیز مجهز است.


براساس برنامه ریزی ها پیش بینی شده تا فونیکس آریزو ۸ در بهار سال سال آینده و قیمتی در حدود  ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وارد بازار ایران شود.




نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران