کد خبر : ۵۹۱۶۱
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
یک منبع آگاه خبر از عرضه ویژه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه برای مشتریان جدید داد. این عرضه ویژه که گویا قرار است به زودی انجام شود برای آن دسته از متقاضیان خودروهای وارداتی خواهد بود که سال گذشته بنا به هر دلیلی از پیش ثبت نام در اولویت بندی عرضه خودروهای وارداتی جا مانده اند. این دسته از مشتریان جدید می توانند در این عرضه جدید برای خرید چندین مدل خودرو که البته برند و مدل دقیقشان هنوز مشخص نیست ثبت نام کنند.
به گزارش خودروکار - رییس سازمان توسعه تجارت در هفته گذشته خبری را مبی برا عرضه خودروهای چینی به متقاضیان جدید اعلام کرده بود که این خبر تکمیلی نشان می دهد عرضه جدید احتمالا مربوط به همین خودروهای وارداتی از کشور چین باشد.

برندهای چینی متعددی در بازار وارداتی ها حضور دارند که از چانگان و بستیون گرفته تا هونگچی، طیف های گسترده ای از محصولات به مشتریان عرضه می کنند.

یکی دیگر از برندهای مطرح که در این عرضه حضور دارند برند GAC است که شرکت راساموتور خاوررمیانه متولی واردات، فروش و خدمات پس از فروش این برند با خودروهای GAC EMKOO, GAC EMPOW , GAC GS3 EMZOOM را بر عهده دارد.

گروه GAC در زمره پنج خودروساز بزرگ چین قرار می گیرد. سابقه فعالیت این خودرو ساز در چین به مرکزیت شهر گوانگژو به حدود 70 سال قبل باز می گردد.

برند GAC پیشینه نسبتا قدیمی اما محدودی در بازار ایران دارد اما ذکر این نکته ضروری است که سبد محصولات وارداتی راسا موتور از این برند کاملا با آنچه تاکنون از GAC در ایران دیده ایم متفاوت است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران