کد خبر : ۵۹۱۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
اتو اکسپو تهران /۴
کرمان موتور در پنجمین اتواکسپوی تهران با سبد کامل محصولات خود حاضر شد. به گزارش خبرنگار خودروکار، جدیدترین محصول کرمان موتور در پنجمین نمایشگاه خودروی تهران سری ایگل است که در دو نسخه بنزینی و برقی عرضه شده است.
به گزارش خودکار در همین حال چند محصول جدید کرمان موتور نیز به  نمایش گذاشته شد که می توان به محصولات وارداتی این شرکت که با برند کی تی ال عرضه می شود اشاره کرد که هیوندای اکسنت، هیوندای النترا و هیوندای کرتا از جمله این خودروها است.
 پیکاپ‌ T9 نیز از دیگر خودروهای جدید کرمان موتور است که در کنار  T8 در این نمایشگاه خودنمایی می کند.
کی ام سی ایگل نخستین خودروی ملی بخش خصوصی در اتواکسپوی تهران است که تویط کرمان موتور بازطراحی شده و براساس برنامه ریزی ها قرار است با داخلی سازی بالای ۸۰ درصد به بازار عرضه شود.
کی ام سی ایگل که بر روی پلتفرم جک جی ۴ بوده با بازطراحی دوباره توانسته جای خالی یک سدان اقتصادی را در بازار خودرو پر کند. این خودرو اشتراکات زیادی با جک جی ۴ داشته و ابعاد آن نیز با این خودرو یکسان است اما طراحی آن تغییرات زیادی داشته که می توان به طراحی کشیده چراغ های جلو و ادامه آن تا بالای گلگیرها اشاره کرد.
 هرچند به دلیل اقتصادی بودن ایگل دست کرمان موتور در طراحی چندان باز نبوده اما طراحی چراغ ها تغییر به سزایی در این خودرو ایجاد کرده است.
موتور این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی بهره می برد که مجهز به سیستم VVT است. این موتور ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ توان تولید ۱۰۴ قدرت  اسب بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن متری را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو می رسد. سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع توییست بیم است.

از امکانات ایگل می توان به طراحی دو رنگ فرمان ، صفحه نمایش اندروید، فرمان کمکی برقی، چراغ های LED، چراغ های روشنایی روز، سنسور نور، گرم کن آینه های جانبی، کروز کنترل، روکش چرم مصنوعی، کیسه هوای راننده و سرنشین، سنسور پایش فشار باد تایر ها (TPMS)، سنسور دنده عقب و … اشاره کرد.




برچسب ها: کرمان موتور
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران